Gå til innhold

Babytravel smart... Noen som har erfaring, nettside eller litt info om denne vognen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=Barnevogner

Her finner du litt info.

Jeg er interessert i Babytravel Grizzly vognen men det står fint lite om vekt ol.....finner heller ikke så mye..

Jeg har også lurt litt på den babytravel smart vogna, Reflex selger den men det står utrolig lite om den på nettet. Har vært å kikka på den har egentli veldi lyst på den etter det. Den er liten å lett når du legger den sammen, bagen er kjempestor og lett å ta av å bære med seg. Eneste jeg stusser litt på er sportsvogn delen, den virker ganske grei, men når barnet skal sove så stiller du ikke bare ryggen du stiller hele sittedelen og da går skjermen med. Det vil da si at om det regner så er ikke barnet så beskytta inni der lissom.

Til deg som er intrisert i Grizzly vogna, jeg har den. Er kjempefin vogn, veldig god å trille. Bagen i vogna er ganske smal, så du får ikke så stor vognpose oppi der, tror nok ikke babyen kan bruke bagen så veldi lenge. Vesla her er 7 uker nå og går oppi enda, men er redd det ikke vil være så lenge. Å legge sammen vogna er ganske tungvint, å sette den opp er enda mer tungvint. Men når du har vent deg til måten du skal gjøre det på så går det ganske fort. Vogna tar også ganske stor plass om du skal frakte den me i bil, og den er TUNG å løfte. Ble vel en del negativt å si om vogna der, men er de tinga som har irritert meg. Utrolig nok så er jeg ganske fornøyd for det hehe

Hadde jeg kunnet hatt bagen til babytravel smart, og sportsvogndelen til grizzly så hadde jeg vært super fornøyd :P

• 1 måned senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...