Gå til innhold

Kjønn UL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor tidlig man kan se kjønn på ultralyd ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ytre kjønnsdelene kan man se i uke 11, står det i boka jeg fikk av legen. Stemmer ganske bra med min lille oppdagelse på UL ved 11 nesten fullgåtte uker. Hihi!

Skrevet

Takk for svar:-) Så spennende, fikk du vite det allerede da? Skal til UL uke 12 +....Kanskje jeg kan begynne å håpe da.

Skrevet

Er det en gutt kan de kaaaaaaaaaanskje se kjønnet da, men ærlig talt - spiller kjønnet noen som helst rolle? Tror bare det er dere som gjerne vil ha "det ene eller det andre" som er så voldsomt opptatt av dette, og det er ganske dårlig gjort ovenfor den ungen som er i magen!

Skrevet

hallo.. det er jo bare fordi det er utrolig spennende å se om det er en gutt eller jente i magen!!

det spiller jo ingen rolle hva det blir.. bare spennende å vite=)

Skrevet

Herregud så dramatisk uttalelse! Det handler vel i de fleste tilfeller om ren nyskjerrighet. Det gjør det for min del hvertfall!!!

Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt å spørre om det da jeg var der, men så så d veldig ut som om det var en liten tiss der :) Så jeg måtte spørre om det var mulig å se hvilket kjønn det var, for jeg synes tydelig at det var en gutt. Legen mente at jeg nok ikke tok så veldig feil, men at han ikke heeelt sikkert kunne si det, for det var tidlig enda. Var vanskelig å unngå og se det "lille vedhenget". Morsomt! (Hadde i utgangspunktet bestemt meg for å ikke vite det på forhånd.)

(Flåsete kommentarer synes jeg vi skal overse, jenter)

Skrevet

Jeg er helt imponert over at du egentlig ikke hadde tenkt til å vite! :-) jeg er så nyskjerrig at jeg nesten tar helt av her. He he...vedhenget var jo ett bra ord:-)

Måtte bare kommentere det innlegget, men selvfølgelig er det jo bare å overse:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...