Gjest Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 jeg skal ut neste helg:) gleder meg mase og har kjøpt inn smirnoff north til å lage en drink som forøvrig er kjempegod og lett å lage:D Er heldigvis velsignet med en mamma som husker hvordan det var å være alenemamma og som gjerne avlaster meg og passer lucas innimellom så jeg kan få kose meg litt ute innimellom:) selv og jeg elsker sønnen min så er det godt å noen dager kunne ta seg fri fra å være mamma og kose meg en kveld med å kun være louise som har det litt gøy på byen:) da er det ekstra godt å komme hjem å være mamma igjen med masse nytt overskudd og pågangsmot etter en trivelig kveld ute:)
Anele&Solstråla Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 SKÅL:) Jeg gleder meg til å kunne føle på den jeg og! Har alt skaffet b.vakt på nyttårsaften, så det blir vel min første tur ut:) Tror det er litt ekstra stas de få gangene man går ut:) Blir jo ikke hver helg lenger..hehe!! HAVE FUN:) Det fortjener du!
Gjest Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 det blir kjekt vet du, får ikke barnevakt nyttårsaften jeg så hva jeg skal da er usikkert gitt:) takk for det vennen:)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 1. oktober 2007 #4 Skrevet 1. oktober 2007 gleder meg til jeg kan ha jentekveld med vin, god mat og sladder igjen altså!! Er ikke det samme og sitte der, edru og følge seg tjukk og shabby heller;) Nyttårsaften er faktisk planen at jeg skal være med jenten min, enda den kommende mormor har tilbudt seg mang en gang! Så får vi se hva vi finner på Har ikke tenkt til og ta henne med på fylla da, hehe, men blir sikkert middag med venninner tenker jeg, ellers så har jo "svigers" invitert til feiring på hytten, men får se hvordan situasjonen er når den tid kommer:) Gleder meg sånn til jul jeg:)
Gjest Skrevet 1. oktober 2007 #5 Skrevet 1. oktober 2007 ja ikkesant, det er deilig:) det blir sikkert koselig da, gleder meg til jul jeg å men du nå er du på tredje dagen over og siden jeg fødte på tredje dagen over synes jeg at du å kan gjøre det samme;)
Skurvelurven Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Buuuuhuuu jeg vil vææææære med. Jeg har blitt mental-alkis de siste ukene. Tenker ikke på annet en julebordet i desember og smaken av smirnoff ice. Noe som er helt latterlig siden jeg aldri har vært spesielt mye på byen før jeg ble gravid. Men men. Du får ta en drink for meg også Tigern:)
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 jeg skal drikke masse for deg, har kjøpt en diger flaske med noe som heter smirnoff north, herregud den blir til en god drink når man blander den rett:)
Skurvelurven Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 det skulle stå ENN julebordet. Jeg får angst av mine egne skrivefeil, selv om de skyldes tastaturet her. Så vet dere at jeg vet hvordan det skrives:) Tam tam tam... *nynner mens jeg ringer psykologen og tar en time for tvangstanker*
Gjest Skrevet 2. oktober 2007 #9 Skrevet 2. oktober 2007 hehehe så søt du er:) jeg er suuur nå, er bare tre måneder siden jeg fødte og i stad kom tante rød tilbake:(
Skurvelurven Skrevet 2. oktober 2007 #10 Skrevet 2. oktober 2007 ja sånn er livet:( Hvis det er noen trøst kjennes det ut som jeg har menssmerter stort sett hele døgnet nå. Mangler bare litt blod og gørr, så er jeg der. Men det kommer vel tidsnok.
Gjest Skrevet 3. oktober 2007 #11 Skrevet 3. oktober 2007 hehe jeg husker de murringene ja, urrkkk:( uff nå har jeg de sterke menssmertene, aldri hatt så sterke før:( jeg vil ikke haaaaaaaaaaa mensen:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå