Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Er i uke 10 nå..var til første kontroll hos legen i uke 7.. Når er d vanlig å ha time hos jordmor?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 mellom 17 til 19.vaneligvis er det legen og sykehuset som ordner dette. spørr legen din for sikker skyld
ventejenta Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Legen min sa at jeg skulle til jordmor ca i uke 16. Og at jeg måtte bestille time selv. Men legen bestilte time til ordinær UL ca i uke 18. UL på sykehuset, men kommunal jordmor. Vet ikke hva som er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Mitt første svangerskap gikk jeg til legen helt til jeg var 6 mnd på vei, resten var jeg hos jordmor og jeg måtte bestille timen selv. UL ordner din lege for deg.
Fullrulle86 Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 jeg skal ikke til jordmor jeg. det er ingenting som tilsier at du MÅ gå til jordmor! jeg har valgt å kun gå til legen min slik at jeg slipper å forholde meg til flere personer. viss en jordmor finner noe hun lurer på om er noe galt, kan hun ikke gjøre annet enn å sende deg tilbake til legen for sjekk! en jordmor kan ikke gjøre mer enn en lege kan. tvertimot kan en lege gjøre MERE enn en jordmor:o) Men selvsakt er dette valget helt ditt:o) jeg går heller på svangerskapskursene de holder på sykehuset når jeg er i ca uke 30:o)
mamma 84 Skrevet 1. oktober 2007 #6 Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har vært til legen. Så skal jeg til ultralyd i uke 18, og etter det kunne jeg gjerne bestille meg en time til jordmor sa legen min.
Mops7 Skrevet 1. oktober 2007 #7 Skrevet 1. oktober 2007 Hmmmm, jeg skal altså ikke gå til jordmor tenkte jeg... Bor på en liten plass, og i sekundet jeg går inn dit vet alle her at jeg er gravid. Jeg går til lege først, så tenkte jeg å ta en pause til ul. Tror dere det går bra??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå