Gå til innhold

Menneske - ARTEN har alltfor unaturlig store fostre

Anbefalte innlegg

Jeg er vokst opp på gård og er i tillegg hundeoppdretter . Har vært " jordmor " selv for hundrevis av valper opp igjennom årene .Og har også måttet inseminere både hunder og andre dyr på gården . Det som slår meg er at Menneskefostre er UNATURLIG STORE i forhold til dyre-fostre .Da sammenlingner jeg mors kroppsvekt i forhold til nyfødt hundevalp som et eksempel . Hundemor revner aldri under fødtsel f.eksempel og har utrolig lette og smertefrie fødtsler i forhold til et menneske til sammenligning ..... dyr får ALDRI slike alvorlige " skader " i underlivet som mennesker får under fødtsel pga alltfor stort barn i forhold til mor . Menneskerasen har blitt høyere og større for hver generasjon . Til slutt for stor i moderne tid til å kunne fødes på en normal måte uten at mor får alvorlige revningsskader og andre permanente skader under vaginal fødtsel ...Da ernæringen har blitt så mye bedre og menneskerasen har utviklet og forstørret seg siden " steinalderen " - deriblant - også nyfødte babyer er MYE STØRRE enn i steinalderen ....

En hemmelighet jeg vil dele med dere som " gårdskjerring " ...

Under inseminering tømmer jeg hannhunden for sæd ! Da jeg holdt rundt det FULLT ERRIGERTE PENIS som pumpet ut sæd som jeg samlet i en beholder til inseminering - slår det meg at jøss ..... en errigert hunde- penis er jo ikke større i omkrets / tykkelse enn en nyfødt hundevalp ER NÅR DEN KOMMER TIL VERDEN ...............Så kan dere sammenligne hvor DIGERT ET Nyfødt MENNESKE-BABY ER VED FØDTSELEN - I FORHOLD TIL PENISEN TIL MENNESKEMANNEN ??????????? Vanvittig stor forskjell ........

Ikke rart dyrene føder så enkelt og lett OG UTEN SKADER .....i forhold til menneskerasen ....som har voldsomt tunge fødtsler og groteske skader i forbindelse med vaginale fødtsler .....

Hadde LEGENE vært inteligente mennesker - og fått overvære en hundefødtsel ....... ville de straks forstått at menneskefostre er av unaturlig stor størrelse som nyfødt - DERFOR OPPSTÅR DET GROTESKE OG PERMANENTE SKADER PÅ MORS UNDERLIV SOM FØLGE AV Å HA FØDT ET ALLTFOR STORT FOSTER I FORHOLD TIL HVA SOM VAR MENT FRA NATURENS SIDE .

DERFOR er jeg FOR KEISERSNITT TIL ALLE KVINNER .......

Legene forstår ikke at menneskerasen har evolusjonert seg og forandret seg i forhold til STØRRELS / KROPPSVEKT - Slik at det er blitt umulig nærmest for en MODERNE menneske kvinne å føde barn naturlig UTEN Å PÅDRA SEG ALVORLIGE SKADER i år 2007 ! Vi er ikke fra naturens side ment til å greie å føde barn på over 2.5 - 3 kg . 3 KG ER ET STORT FULLBÅRENT BARN og hardt nok å greie ..... allt over det - best å ta KS for å unngå totalruptur o.a Tragisk nok tvinges kvinner til å føde barn langt over den vekten - resultatet blir da permanente underlivsskader og invaliditet - samt benbrudd på de nyfødte eller hjerneskade eller i værste fall dødfødtsel . Alle fødtselsleger burde fått oppleve en hunde- fødtsel FØRST til sammenligning og se hvor LETT DET ER ......før de uttaler at vaginal fødtsel er det beste for menneske -kvinner ................

Legene er tydeligvis ikke inteligente nok til å forstå dette ......og de store forskjellene

eller så har de ALDRI sett og erfart en hundefødtsel og har et sammenligningsgrunnlag .......Menneskefostre er alltfor store til å kunne fødes vaginalt i dag - derfor bør de aller fleste ta keisersnitt i dag for å unngå skader og et totalt ødelagt sexliv etter barnefødtsel .........

Håper mange leger og jordmødre leser dette - de har kunn erfaring med menneskefødtsler . Jeg har overvært både m,enneskefødtsler og hundrevis av dyrefødtsler .............så føler jeg har et godt grunnlag til å stille meg meget kritisk til legenes påstand om at vaginal fødtsel er BEST for menneskearten ..........?????????

Fortsetter under...

De innleggene dine blir bare mer og mer desperate og mer og mer dumme... Man skulle nesten tro at du ikke hadde annnet å gjøre enn å sitte her inne og på nettet generelt for å finne mer propaganda FOR keisersnitt. Kan du ikke bare sørge for at du selv får et keisersnitt den dagen du blir gravid, og så overlate denne debattsiden til alle dem som faktisk har noe å komme med? Det blir bare så utrolig teit alt det du skriver.

Hvis du syns mine innlegg er så uintrisange og teite - hvorfor plage deg selv med å lese dem ..? Er ingen leseplikt : )

Er helt naturlig å sammenligne dyre-fødtsler med menneskefødtsler for å finne ut hva som er " normalt " og akseptabelt av smerter og evt.skader på levende vesen . Når så mange mennesker hvert eneste år får så mye skader i forbindelse med dette - finner jeg det uakseptabelt i hvertfall . Menneskefødtsler var nok ikke " ment " fra naturens side å være så fryktelig tunge og risikable pga store barn som i moderne tid . Ser en langt tilbake i tid - var nyfødtvekten betraktelig mye mindre enn i dag og spedbarnsdødeligheten kjempehøy . Var bare noen få som levde opp . I dag er vekten nesten " fordobblet " på nyfødte og alle lever opp stort sett - pga endring i livsstilen vår og utvikling av medisin / legekunnskap. Mange leger som er i stand til å tenke her i landet - har også uttalt at VEKTEN på nyfødte i dag er mye høyere enn det som var " normalt " før i tiden .

Ergo - er ikke rart det er så mye stygge skader pga vaginal fødtsel i dag . Samtidig nekter leger for at ting har forandret seg og tviholder fortsatt på at vaginal fødtsel fortsatt er best .....

Og der var du igjen da... Orker ikke engang lese innlegget for det er jo bare den samme propagandaen som før....... Stakkars deg.. Du kan jo ikke ha det godt med deg selv om du ikke har annet å ta deg til enn å sitte på nettet og skrive sprøyt som kun er ment å skremme.....

Du som tydeligvis har så lang og god erfaring med dyrefødsler.

Glemmer du at enkelte hunder/katter/griser av og til også trenger hjelp av veterinær for å få løs et foster som har kilt seg fast, blokkerer kanalen for de øvrige og fort kan medføre at hele kullet og moren dør?

Har du SETT disse fantastiske sageinnretningene som veterinærene bruker for å partere en kalv inne i kvigens livmor når den sitter fast?

Nei. Jeg har mange eksempler, men de blir for groteske å ta opp her.

i bunn og grunn vil jeg bare si: Du snakker over deg, jente. Underslår faktum i sakene du beskriver. Virker som du er mer oppsatt av å fortelle hvordan du tømmer en hund for sæd enn av noe annet.

Ta nå for all del keisersnitt du og la oss andre få bestemme selv, UTEN din patetiske innblanding.

Hilsen en som også har erfaring med dyr.

ps: Hunder spiser gjerne morkaken, kanskje det er noe du kan anbefale videre?

Nå må du huske på at sauerasene og ku-rasene er avlet frem som produksjonsdyr og avviker både i f.eks jurstørrelse oa. . menneskene har avlet frem disse dyrene med alltfor store jur - slik at kyrne får skader på jurene og nærmest må bruke BH for å kunne g¨å utendørs .....?

Dette er ikke snakk om levedyktige NATURLIGE dyr -som ville overlevd vilt i naturen . Dette er " VANSKAPNINGER " mennesker har avlet frem for å gi mest mulig kjøtt og melk og økonomisk vinning som matprodusenter . Vær nå inteligent nok til å ikke komme med så dumme eksempler som det der med kalver som må parteres for å komme ut av kua ..... dette er jo menneskenes avl som avviker sterkt fra naturen SIN SKYLD at de ikke kan kalve normalt lenger . F.eks Belgisk blå okse - den greier ikke pare seg naturlig lenger - pga størrelse og tyngden - kua ville knekt ryggen og blitt skadet dersom paring innen denne rasen foregikk naturlig . Derfor er det kunn inseminering på denne ku - rasen - ellers vile den dødd ut av seg selv - da den ikke er i stand til å pare engang . Samme greie har visst begynt å skje med mennesketrasen også .... ser det ut som . Vi avviker sterkt fra slik vi var ment å være fra naturens side ....

Annonse

Og noen mennester har nok, dessverre, fått en litt for utviklet hjerne og bør kanskje ikke få barn? Der høre vel du hjemme, for det virker som om det ville være synd for en unge å bli født i et hjem med en slik mor...

Og disse hundene dine, kvinneforkjemper, de er IKKE avlet frem av mannesker?

Du driver kanskje med ulv du?

(håper en av dem biter hodet av deg)

Visste du at bulldog (et eksempel jeg unnlot å nevne nettopp fordi vi mennesker har avlet dem til det avsindige) har store problemer med å føde egne hvalper. Gode bulldogger har nemlig så store hoder at de ikke får plass gjennom fødselskanalen.

jeg snakker ikke om belgisk blå kjempe men standart norkst rødt fe eller sau, for ja, vi har sau som rømmer og som overlever i det fri i Norge. Vetrinærene sier at for sau er det bra å få flerlinger, det er når de får én det er problem, for den ene blir gjerne for stor og sauen trenger hjelp.

Vankelige fødsler skjer i naturen og, gjerne uten at du som liker å tømme hunder får vite om det. Det kalles gjerne "survival of the fittest". Og en ting til, når alt skal være så naturlig hos deg, og så klarer ikke bikkja di en gang parre seg uten hjelp? Åh, beklager. Det var jo ulv du drev med, ja. Siden den ikke var påvirket av mennesker.

Ta deg sammen, kvinne!

Og slutt å barbere deg, så blir også du mer naturlig.

Er bare en konklusjon å komme med : Dere jenter ( menneskearten av hokjønn ) lider 100 ganger verre enn et hvilken som helst " dyr " under fødtsel .....selv med epiduralbedøvelse og leger og jordmødre tilstede lider dere mer enn et hvilket som helst DYR under en vaginal fødtsel ! Og pådrar dere skader som ikke " engang exsisterer " i naturen normalt ....... på noen dyrearter i verden - noe å tenke på !

Ja - det utvikler seg vel slik til slutt at kunn kvinner som skårer aller lavest på iq - test kommer til å reprodusere seg i fremtiden og orke å gå gravid og føde vaginalt .. - dersom kunn vaginal fødtsel er et alternativ i Norge -og KS vil være like vanskelig å få som i dag .: )Og dertil produsere barn med minst like lav iq - dette er arvelig vet dere : ) Et inteligent kvinnemenneske vil ikke seg selv så jævlig vondt ... som å føde vaginalt .De er i stand til å tenke konsekvenser og framtid .... og risiko ! Noe " enkelte " kvinner tydeligvis har manglende " evner " til her inne og enkelte KS - motstandere : ) !

Det er mine vurderinger og konklusjoner etter å ha lest en del motsvar her inne he he !

For det første er ikke ks særlig vanskelig å få i dag. Ja, det er enkelte leger og sykehus som er imot det, men man får det stort sett likevel.

Dessuten har vi fritt sykehusvalg her i landet, så det er alltid en mulighet for å bytte sykehus. Det å reklamere med dyre opphold i England er fullstendig tåpelig.

Og du har visst svært lite kunnskaper, både når det gjelder ks og iq (og alt annet du skriver om her inne). IQ er noe man ikke nødvendigvis arver, skjønner du. Det er fullt mulig for kvinner med lav IQ å få barn med meget høy IQ. Det skjer ofte. Så det skulle visst være håp for dine eventuelle barn en gang i fremtiden også.

Jeg har selv fått en sønn ved keisersnitt pga en komplisert fødsel, og har ingen invendinger mot verken det eller naturlige fødsler. Jeg er gravid med nummer 2 nå, og er åpen for begge deler. De aller fleste av mine venninner har født normalt, og de har ingen skader, verken på psyke eller underliv. Og heller ikke problemer med sexlivet.

Jeg har jobbet på sykehus selv, og vært med på MANGE fødsler. Og ja, det er klart at det kan forekomme komplikasjoner der som alle andre steder, men langt de aller fødsler forløper helt uten komplikasjoner. Det gjør vondt å føde, men det er som regel ikke verre enn at man overlever det helt fint og glemmer den smerten når man ligger der med sin nyfødte i armene.

Jeg ser at du også blander inn manglende morsfølelse osv i debatten. Totalt usaklig argument å komme med forøvrig. Men jeg kan jo nevne at en av de medvirkende årsakene til dette, kan være ks i seg selv. Så kanskje du bør holde deg til det som liksom skal underbygge dine såkalte "kunnskaper" på området?

På meg virker det som om du heller burde vurdere å forbli barnløs, og så finne en eller annen hobby eller et annet forum der du kan komme med unyttige opplysninger. Du henviser til feil tall, finner de statistikkene som passer deg best, men utelater alt annet. Dersom du skulle ha lest statistikk og metode på f.eks universitetet, burde du være klar over at det er meget lett å lyve og manipulere med tall for å få de resultatene man ønsker seg. Og i vår tidsalder, der alle har tilgang til internett, så har de også tilgang til enormt mange feilkilder osv, noe du jo viser helt tydelig.

Hold deg til dyrepass, du, så går det nok bra. Så skal vi andre damer her inne nok klare å få barn, enten det er ved ks eller normale fødsler.

Hei

Jeg har startet en debatt på serien Jormodrene sider. Handler om den kvinnen som fødte vaginalt et barn på over 4 kg.

Kanskje er du vennlig å se på det.......mange vindmøller der ;)....

Debatten heter "sjokkert".........og det var altså :)

ha en trivelig helg

gud hjelpe meg for et teit innlegg.har selv vokst opp med sauehold på alle kanter og der går det iallefall ikke like lett å føde.både mor og lam har dødd og de må ha hjelp både av eier og av og til dyrlege.det er IKKE et fint syn å se dyrlegen hekte en krok på innsiden av øyehulen til et ufødt lam å dra det ut med makt.men det går stort sett bra med både suen og lammet likevel.fødsel er en ganske vanlig dødsårsak for mange dyr.føll og kalver som står fast er helt vanlig .dyr får også infeksjoner og må få medesiner etter harde fødsler.hvorfor i all verden tror du sauebønder og andre som driver med sånne dyr har døgnvakt og må i fjøset hele dagen og natten hvis disse dyrene klarte det så fint selv???for det gjør de IKKE!!!

du har alvorlige problemer!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...