Blue Lady Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Har en flaske Cosylan som vi har fått til Lucas, har ikke brukt den på han. Men nå hoster jeg noe sinnsykt, det holder meg våken hele natten og det vekker babyen hele tiden. I går tok jeg 1,5 ml før jeg la meg, og da sovnet jeg uten og hoste og hadde en super natt. MEN på felleskatalogen står det: Overgang i morsmelk: Det er ukjent hvor mye av etylmorfin som går over i morsmelk. Det er ikke klarlagt om barn som ammes kan påvirkes. Preparatet skal ikke brukes under amming over lengre tid pga. fare for tilvenning av barnet. Om jeg bruker en så LITEN dose (dosering til voksen er 5-10 ml) noen få dager bare til jeg blir frisk, er det krise?
trollet66 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Hoste er no´dritt, men jeg tror nå likevel ikke at jeg ville brukt Cosylan mens jeg ammer..... Det er jo et morfinpreparat, som virker på hostesenteret vårt i hjernen, ville nå brukt honning, etc så lenge jeg ammer. Er akkurat ferdig med en skikkelig forkjølelse selv, ikke moro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå