Dobbelglede? Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Har ikke lyst å gi opp heller, har så lyst på en liten baby sammen med min kjære. Ingen av oss har barn fra før heller. I dag fikk jeg mensen igjen, hadde som vanlig håp om noe annet,selv om det i 2 år aldri har vært annerledes. Tror vi stadig treffer eggløsning også. Men jeg er 42, kanskje det er grunnen? Alle undersøkelser tilsier at alt ellers er i orden, han hadde noe nedsatt kvalitet først. Er i gang med vårt 2. prøverørsforsøk, har sprayet litt over en uke. Men lurer virkelig på om vi blir foreldre noen gang. Burde vi prøve noe nytt, legen vil gi meg samme hormondose som sist, gjøre alt likt, men prøve icsi på alle eggene. Sist fikk jeg ut 13, 5 ble befruktet, men spor av graviditet ble det jo ikke. Vil ikke gi meg, men er det noe realistisk dette vi holder på med? Hilsen meg
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Jenny Jensen klarte det- hvorfor skulle ikke dere ? Prøv å hold motet oppe under forsøket Mona, enn så vanskelig det er.Positiv tanke gang kan gjøre underverker. Jeg håper det gjør det for deg ! God klem )
lilly01 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hej mona Klart det er realistiskt, og viss legen sier det allt er ok så ska du nog sette din lit till det. Jag er ikke långt etter dig i alder, tror bara att det kan ta litt lengre tid hos oss. Men kan 50 og 60 åringar få barn så ska nog vi klara det så lenge klimakteriet håller sig på avstånd. 17 okt børjar jag og spraya igen, det blir vårt andre førsøk. Stå på og lycke til.
Maisen65 Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Det er håp:-) Er selv 42 år og er gravid i 10. uke. Klaffet på fryseforsøk ifbm 2. forsøk. Behandlingen ble avbrutt 3 g iløpet av det året vi gikk til behandling. En gang pga ingen befuktning og to ganger ved at slimhinna ikke taklet hormondosene (1 g ved ordinært forsøk og 1 g ved frys) Jeg ble gravid i naturlig syklus med det siste fryseegget :-) Jeg har ikke store eggreserver (fikk ut 5 egg og 4 egg ved de to uttakene jeg har hatt) Stå på! Lykke til!
Dobbelglede? Skrevet 30. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2007 Takk til dere tre for oppmuntrende svar! Jeg har nok ikke tenkt å gi meg heller, selv om det alltid blir helt svart når mensen kommer. Legen sier jo at det er mulighet der..har visst mange egg ennå. Men har aldri vært i nærheten av befruktning likevel..og det i 2 år. Men nå er jeg i gang med 2. forsøk ivf, skal til ultralyd torsdag. Mensen har forresten aldri vært så kraftig som denne gang, har vel med sprayen å gjøre det da. Må jo være fantastisk å ha kommet så langt som deg Maisen, ønsker deg og alle dere andre alt godt, måtte vi alle få oppleve å bli mamma. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå