♥Mammatil3små♥ Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Heisann:) Ny her jeg... Men lurer litt på ett par ting:) Jeg hadde noe som jeg tror kan ha vært en festeblødning(litt lyserosa- bare noen timer),ca. 4-5 dager etter el... Ventet mensen på tirsdag,mn den kom ikke:) Tok en test samme dag som jeg ventet mensen ,som ble negativ, tok en ny dagen etter som også ble negativ-mn positiv etterhvert(etter att tida var ute.), så tok jeg en ny i går, og den ble svaaaakt positiv- veldig svak, mn ser streken uten å bruke forstørrelsesglass lixom...hehe:) Har en test til, som jeg skal ta i morgen eller på mandag , mn lurte på hvilke erfaringer dere har med d...? Tror dere att den som var svakt positiv egentlig er positiv eller?? Var QR tester (eneste de har på apoteket her- har hørt att de av og til er feil ,og att CB er sikrere)... Vi håper den er riktig ,mn tørr ikke helt å tro på d ,før jeg får en sterkere strek tror jeg...Mn så er d noen som sier att en strek er en strek uansett hvor sterk den er... Har lagt ut dette på Bli gravid også, mn tenkte jeg kunne se her, hvilke erfaringer dere har,...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 gratulerer:) du er nok gravid ja:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hei.Tror det kan være store muligheter for at du er gravid=) Jeg tok en test, så på den etter 2 minutter, da var den negativ. Kikket på den på nytt etter ca 30 minutter, og da var den positiv. Dagen etter fikk jeg en positiv vanlig cb, og en digital. Siden jeg ikke turte tro på det så måtte jeg selvfølgelig ta med meg en urinprøve til legen også for å få den sjekket.Testen var positiv der også=) Lykke til, du må rope ut hvis du er gravid=)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 29. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2007 Takk,takk:) Håper d:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 Takk, d skal jeg gjør... Tenkte kanskje jeg skulle ta meg en tur til legen bare for å få d bekrefta ...hehe:) Hvis ikke neste test blir veldig sterk positiv da...Da skal jeg klare å stole på dn...hehe:) Skal rope ut jeg...hehe:) Takk:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2007 Er nok gravid ,ja...:):) Klarte ikke å vente til mandag , så jeg tok en test i dag...Positiv den også- ikke så veldig sterk, mn sterkere enn på den andre... Kan jo ikke være 2 feil positive tester vell...? hehe:) Selv om strekene ikke ble så veldig sterke...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #7 Skrevet 30. september 2007 Gratulerer=) Lykke til i svangerskapet og med spiren=) Tviler på at man kan få to falske positive tester=)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Ikke for å ødelegge stemningen, men jeg har fått svake positive tester med QR. Og ikke vært gravid. De testene er bare noe drit. Så nå når jeg testa positivt, brukte jeg en CB.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2007 Jepp...Har hørt om flere... Så klarer lixom ikke helt å stole på d... Mn tror jeg skal ta meg en tur til legen å teste der... For å være sikker... Mn streken i dag var tydelig da, selv om dn ikke var like sterk som dn kontrollstreken... så håper d stemmer...hehe:) Har også kjøpt flere tester av andre merker som jeg skal ta om ett par dager....hehe:) Men er QR jeg har brukt tidligere når jeg har vært gravid også(pga att d er eneste merket de har på apoteket her), og de har vært rett hver gang... *krysserfingrene*
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #11 Skrevet 30. september 2007 Du må også være obs på at testene dem har på legekontorene krever mer hcg hormon en QR. Slik at du kan teste positivt hjemme, men negativt hos legen.
♥Mammatil3små♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 30. september 2007 Ok, takk:) Er heldigvis litt klar over att de QR testene har vært litt tull med... Så blir lixom ikke verdens undergang om de er feil, selv om d hadde vært veldig kjekt om d stemte:) Har god tid:) Venter ett par uker da kanskje før jeg drar til legen... Hvis ikke mensen plutselig dukker opp da... Takk for svar:)
♥Mammatil3små♥ Skrevet 30. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2007 Strekene har forresten vært rosa, så d er ikke sånne skyggestreker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå