Gå til innhold

hjelp nesten ingen symtomer=( 5 uker


GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR*

Anbefalte innlegg

er 5 uker på vei, men er nesten ikke kvalm særlig ikke nå, har litt vondt i magen og stikkende smerkter på sidene. er litt øm i brystene, men ikke noe kvalm. =( Noen nadre som hard et sånn? eller er det kanskje litt fortidelig å få symomer enda?

 

er bekymret siden jeg oppdaget tommsforstersekk med tvillinger sidt gang jeg vra gravid som var min første=(

 

Håper på svar

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Jeg har opplevt nesten d samme som deg ,mistet tvillinger i sa i uke 12 og 14(var også min første graviditet- Utrolig skremmende!). Og vet d er veeeeeldig lett å bekymre seg for att ting ikke er som de skal være, MEN att du ikke er kvalm betyr ikke att d er noe galt:) Tror d er veldig mange som ikke blir kvalme før i uke 7-8 ,og mange blir ikke kvalme i d hele tatt:) Etter hva legen sa til meg er d sjelden att noen har sa eller ma to ganger etter hverandre, så er nok gode sjanser for att dette går helt fint... Gikk bra med meg iallefall, nå prøver vi på nr. 2..:) Trenger ikke være noe galt pga de smertene heller- men du kan jo kontakte lege ,og spør om en tidlig ul... Jeg fikk d i uke 9 etter sa,og d var godt å se att alt var bra:) Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!:)

 

jeg gikk inn i uke 5 i dag.. de symptomene jeg har er: ømme pupper og søvnløshet.. ingen form for kvalme foreløpig og matlysten er på topp..

 

skjønner at du er bekymret, jeg har også vært innom tanken på om dette er unormalt.. MEN alles graviditet er individuelt:) ut i fra de jeg har lest om og pratet med her inne så har noen mangen symptomer mens andre kanskje ikke merker så mye til svangerskapet..

 

er jo faktisk også folk som ikke vet at de er gravide før det har gått 3 mnd pga ingen symptomer..(kjenner bl.a ei som opplevede dette).. så jeg tror vi bare må prøve å være positive og være glad for det lille frøet som er i magen:)

 

når skal du på kontroll da? jeg skal 9 oktober.. skal innrømme at jeg ser fram til å få en bekreftelse på at alt ser fint ut med babyen:)

 

lykke til med svangerskapet!!!!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5 uker på vei i morgen. Er litt bekymret for kjenner nesten ikke noe. litt stikk i magen og små kvalm av og til. Men er langt i fra dårlig... Håper alt er bra med spira og at jeg holder denne formen, da skal jeg ikke klage. Gleder meg første legetime om 2 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også legge til att:

Tanta mi merket ikke att hun var gravid før i 6 mnd. Hun hadde veldig uregelmessig mens, og trodde den bare hadde en laaaaaaaang pause...hehe:) Mn de fant ut att hun var gravid,ja- etterhvert... Hun var ganske stor ,så merket lixom ikke att d skjedde så mye på str. på magen heller... Ingen symptom...:) Jenta er 10 år nå, så d gikk bra likevell...:) Høres helt utrolig ut,mn er faktisk sant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann var "menssmerter" dei einaste symtomene eg hadde dei første 5mnd.Så får håpe du berre er av dei som ikkje har nokken plager:)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei du!:)

Jeg er i starten av 9. uke nå, og har heller ikke hatt noe særlig symptomer... Først NÅ merker jeg at puppene har begynt å ese litt ut og er ømme... og har litt større søvnbehov enn før. Ellers er jeg helt frisk. Vi skal bare være glade vi slipper unna de verste symptomene!!!:))) Lykke til videre!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter for svar =)

 

JA knskje vi er heldige som ikke har så mansge symtomer =)

 

Men eer dritt reff for at det ikke er noe foster in ni meg bare en tom forster sekk som forrige gang=( dete r derfor jege rlitt usikker å gå på UL....

 

 

Men får håpe på det beste har jo ikke hatt noen blødninger da=)

 

LYKKE TIL ALLE SAMMEN =) må få høre hvrodan det går med dere da =)

 

 

 

klem

 

 

TAKK FOR ALLE SVAR =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5+3 her. Har ingen symptomer i det hele tatt. Ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingenting... Men 4 positive tester så må jo være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...