Anette25 Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Får man eggløsnings sprøyta når man er på ul?? Å går man på kapsler etter innsetting??
Mrs. icsi og småen Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk beskjed om at jeg skulle få eggløsningssprøyta når jeg kom til UL.. Og skal ta Progestan kapsler fra uttak, to stk, to ganger om dagen. (settes inn i skjeden)De skal visst bedre mulighetene for at egget/eggene fester seg. Tror jeg skal ta de en uke. Håper du ble klokere av dette, er ikke sikker selv, for jeg har ikke kommet så langt i prossessen enda..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Hei Anette ) Du er jo på st.olavs som meg. Den dagen du kommer på siste ultralyd før uttak, får du el sprøyta med deg hjem fra klinikken.Regning på denne får du da senere i posten.Ved ordinært forsøk er det crinone de bruker på st.olav.Dette vil du også få beskjed om på ultralyd når du skal begynne med.Progestan kapsler bruker de på st.olav ved fryseforsøk ) Lykke til !
natasja Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hei Jeg fikk resepten på eggløsningssprøyten sammen med alle de andre medisinene. Den kjøpte jeg bare selv på apoteket. Den eneste resepten jeg fikk senere er den på crione. Den fikk jeg den dagen jeg var og tok ut egg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå