Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja da er det bestemt. Nordica i Danmark blir neste stopp for oss.

Sendt mail dit på mandag og sykepleier ringte meg tirsdag. Nå på tirsdag har jeg telefonkonsultasjon med Dr. Lindberg. Det er ingen ventetid så dette gikk litt fortere enn forventet. Tror jeg må forhøre meg om vi kan vente men oppstert til februar. Nå er vi jo snart i oktober så jeg rekker ikke den mnd. Novermber blir litt tett opp i jul og desember vil jeg gjærne slippe å plutselig dra til Danmark. Februar høres fint ut. Gleder meg, setter min lit til at de kan gi oss det vi ønsker aller mest her i verden. Har lest litt og de har en del nye ting og ting som gjøres annerledes. Forhåpentlig kan de hjelpe oss. Etter fem misslykkete forsøk er vi klare for en glad melding. Ønsker alle here inne lykke til og håper dette blir en høst med mange lykkelige par som desverre har måtte slite litt med å få den familien vi alle lengter etter.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10513670-n%C3%A5-g%C3%A5r-turen-til-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så flott. Gratulere.

Kan jeg spørre om det ble gjort noe anderledes?

I vårt tilfelle har de ikke funnet noen feil, og svaret fra riksen er at vi har vært uheldige. Vi kan kjøpe et til forsøk hos dem, men håpet kanskje at vi hadde bedre lykke hos noen andre. Men igjen Jenny Jensen hadde 10 forsøk før det satt, så kanskje det ikke har noen betydning hvor man gjør det. Må bare prøve og prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...