Gå til innhold

Planleggerbabyen er hjemme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun kom til verden 25.09.07 og veide 3,2 kgm gikk ned til 2,9 men er nå på vei opp igjen. Fødselen ble litt hard og tøff, og vi måtte bli litt ekstra på sykehuset. Men hun er frisk og fin, vi eeeeeelsker henne og er lykkelige! Se bilder på Våre Album!

Skriver mer senere, nå skal vi koooooose oss med den lille jenta vår!

Hilsen den lykkelige lille planlegger-familien

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! Dette har vi ventet å høre, at dere har kommet vel hjem med den lille jenta deres! Kos dere masse!

Klemmer fra en annen lykkelig familie:)

Skrevet

Nå har forresten vi også klart å legge ut bildet av prinsessa vår på Våre Album:)

Skrevet

Gratulerer så mye kjære planleggerfamilie...

Nydelige barn har dere fått både planleggere og vimssa.

Kos dere masse!!

Mange lykkeønskninger fra

Skrevet

Tusen takk for hyggelige meldinger! Var inne og tittet flere ganger etter bilde av deres baby Vimssa, så jeg ble glad når jeg så at dere hadde lagt inn nå. Nydelig lita jente dere har fått, med like mye hår som tulla vår jo! Ønsker dere masse lykke til og gode dager framover! Klem fra oss!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille frøkenen! :-)

Skrevet

Gratulerer så masse! Godt å høre dere er hjemme igjen, og at tulla legger på seg nå:)

Skal se om jeg får sett på bildet snart. Akurat nå er noe galt her så jeg får ikke sett på npen profiler.

Kos dere masse!

Skrevet

Ååååå så vakker lita jente. Og så masse fint mørkt hår da. Nyyyydelig, absolutt nyyyydelig.

Og til Vimsa også. Vakkert barn. Med de runde mørke øynene.

Vakre, vakre barn. Rett og slett!

Skrevet

Takk for mange koselige hilsener i forbindelse med vår datters fødsel:-)

For meg var det første gang jeg var med på en fødsel (da jeg var gravid ble det haste-keisersnitt),og det er helt UTROLIG må jeg si!! Å se kjærsten sin slite og jobbe SÅ hardt...så lenge..for å føde vårt barn..det var STORT,vakkert,flott og noe jeg aldri kommer til å glemme. At ut av henne kom denne herlige,perfekte lille jenta vår..det er rett og slett nyyyyydelig. Jeg er i en slags "fødsels-gledes-rus" enda på en måte,og elsker den lille jenta,og dama mi så veldig,veldig,veldig høyt!! Og må få legge til at det har vært utrolig masse positiv respons fra alt helsepersonell vi har hatt kontakt med i denne tiden (i forbindelse m at det er donor-barn og to mødre og sånn). Alt er så godt nå..sukk..vi er heldige og lykkelige mødre!!! Ønsker at alle som holder på med forsøk og ønsker seg barn skal få oppleve den samme store gleden som vi har nå. Lykke til alle sammen,og ønsker alle en god dag! *smiler og smiler og smiler*

Skrevet

Huuuuurrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o)

Også så nydelig som hun er. Jeg smiler fra øre til øre på deres vegne.

Varm og god klem fra meg til alle tre!

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille jenta.

Skrevet

Er dessverre ikke av de heldige som får sett bildene deres, men gratulerer så masse uansett! Må være deilig å endelig ha fått den lille prinsessa ut i friluft :-)

Skrevet

Gratulerer så uendelig mye, planlegger og dama til planlegger!!!!

Hun er nydelig!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...