på tide å prøve? Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 jeg trenger litt råd her. har ammet i 10 mnd nå. etter en 2 ukers periode med puppenekt trodde jeg det var over, men det var det altså ikke. men.........nå vil han bare he en pupp! dette har resultert i at jeg bare har melk i en. den andre har gitt seg. nå ser det veldig rart ut, så jeg tenkte jeg skulle prøve å få igang den andre også, men han vil ikke ha noe med den å gjøre! bare spytter ut. prøvde å pumpe litt, og det kom litt melk, men den var mørk gul og ekkel. er det noe håp for å få den i gang??? og hva var det gule???
Labbetøs Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Når produksjonen blir lav så endrer melka seg og får en bismak som veldig mange barn syns smaker stygt. Dette er slik fra naturens side for å gjøre avvenningen lettere. Bismaken forsvinner dersom du får opp produksjonen igjen. Jeg har en snuppe som har hatt en langvarig periode med brystnekt. Nå har jeg ammet bare på den ene puppen helt siden hun var 5 mnd. Ikke noe problem. Det var så mye enklere å få henne til å ta brystet når det var masse melk i puppen. Derfor ble bare den ene prioritert. Du kan altså få den andre opp igjen dersom du jobber hardt, men du må selv se om du syns det er verdt det. Å amme bare på en pupp er ikke noe umulighet :-)
på tide å prøve? Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 takk for svar! kanskje jeg bare skal la det være da? han klarer seg jo fint med det han får fra "storepupp" så får jeg heller se litt vindskeiv ut en stund til......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå