villevilla Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Brystene mine er så ømme og ikke bare det men de har aldri vært så store før, hehe..Å ta av seg bh er et mareritt og siden alle bh-ene er for små er det driiit vondt å gå me bh.. og like vondt å gå uten... Må være denne sprayen som gjør det.. Har aldri opplevd det så ille før. Opplevde også min første hetetokt i dag siden spraystart. Trodde jeg skulle få heteslag på det verste, og min veninde trodde jeg var syk. Dette er vel kanskje bare en begynnelse?
natasja Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Ha ha ja dette har jeg og opplevd. Klarte neste ikke å gå. Hver bevegelse i brystene var smerefull. Hetetokter varte heldigvis bare i to netter. Å så hodepinen, den må vi ikke glemme. Jeg sprayet 4 gang i døgnet og hodepinen varte som regel et par timer etter hver dosering, så med andre ord nesten døgnet rundt. Men ved andre og tredje gang var det mye lettere. Håper du ikke trenger og se frem mot det og at dette blir din siste gang.
villevilla Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 he he, ja det her er det værste jeg har opplevd. Har opplevd ømme bryster før men dette er helt rart. Sprayer tre ganger pr dag, men har heldigvis ikke opplevd hodepine enda:)
Mrs. icsi og småen Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hehe Jeg koblet ikke engang at det skyldtes Synarelaen, da jeg slet med å sove og var så himla varm på kvelden... De ømme brystene har kommet nå, men det er ikke uutholdelig akkurat, bare litt vondt av og til. Og hodepinen er blitt litt mer merkbar, men har foreløpig kun tatt paracet er par dager. Og så blir jeg så lett rørt for tiden.. Men synes selv at jeg har sluppet lett unna, foreløpig... Takker og bukker for det, da !! :-) Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå