Gå til innhold

Yes, endelig fant jeg eggløsningen... :)

Anbefalte innlegg

Endelig har jeg funnet eggløsningen! Denne gangen slo den ut på dag 11 i syklusen (jeg har en syklus på 30 dager). Har tidligere prøvd å finne dagen for eggløsningen uten hell. Har da brukt Hurtigtest.no's billige eggløsningstester i strimler, samt Quick Respons. Denne gangen brukte jeg Clearblues digitale eggløsningstest og da slo den ut.

Noen andre som har hatt problemer med å finne eggløsningen på eggløsningstester?

Forrige måned, når jeg brukte Quick Respons for å finne eggløsningen, har jeg tatt blodprøver for å se om jeg har eggløsning. Får svar på dem på Rikshospitalet i november - blir spennende om det er noe utslag på det da.

Det kan hende at Quick Respons ikke slo ut fordi jeg begynte å teste for sent - mener jeg begynte på dag 14 i syklusen. Denne gangen begynte jeg så fort mensen hadde forsvunnet. Blir jeg ikke gravid denne måneden - skal jeg sjekke rundt dag 11 neste måned også for å se om det er slik min syklus er.

Jeg har en mistanke om at hormonene er litt på "bærtur". Denne gangen varte mensen i 2 dager før det var et par dager uten blødning - for så å være 1 dag med blødning (har opplevd dette noen ganger tidligere også). Vanligvis er blødningene mine på 4-5 dager i strekk. Det kan vel også ha noe å si på når eggløsningen kom?? Noen med erfaringer??

Dette ble et litt kaotisk innlegg, men håper noen har erfaringer her inne.

Fortsetter under...

Hei

Kjenner meg igjen i det du skriver. Hadde problemer med å finne eggløsning inntil jeg prøvde CB digital, fant den noen måneder da, men har sluttet å testet da vi har sex hver 2. dag uansett. Mensen har krøllet seg veldig siste halve året og mistenker at mine hormoner også er på bærtur, har korte syklusen, deretter lange og mellomblødninger... føler meg ikke akkurat fruktbar... Skal også på Rikshospitalet snart og få svar på hormonprøver og sædprøve...

Lykke til du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...