kvirrevirrevitt Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Er det så godt mot rompa, da?? Inbiller meg at de vil bli såre? Vil d ikke "gnisse" litt, liksom??
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #2 Skrevet 30. september 2007 Skal du bruke fleece bleier da??
kvirrevirrevitt Skrevet 30. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2007 Nei, ikke tale om!! )) Men jenta mi tisser på seg ute i barnehagen (skal bruke avveningstruse+hhlongies så jeg slipper å vaske reima dressen hver dag..) og for å gjøre personalets vinter-hverdag lettere tenkte jeg at avveningstruser m knepping i sidene måtte jo være flott.. Men i hennes størelse så finnes d jo bare m fleece på insiden! (lommebleie) Og det må jo være ekkelt??? Jeg kan ikke fordra syntetiske stoffer. Er plaget m veldig tørre hender, og da kjennes alt sånt ekkel-pekkelt ut å ta på Men problemet er løst; jeg skal sy!! Ja, tro d eller ei! Har netopp vært å henta mor's symaskin )))
Selene Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Hei hei! Den type fleece som er i bleier er microfleece, veldig myk og god som føles helt tørr inn mot huden. Kan absolutt anbefales og snupp blir i hvertfall ikke sår av de bleiene. Lykke til! )
Yrha Skrevet 2. oktober 2007 #5 Skrevet 2. oktober 2007 FuzziBunz (som vi bruker) har fleece mot huden, og har aldri hørt noe negativt om dette. Funker fint for oss ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #6 Skrevet 2. november 2007 Vanlig fleece er laget av plast, hva slags fleece er dette da?
kvirrevirrevitt Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 Ekkel-pekkel syntetis plast det også, ja. Noen tåler det visst mot rompa og andre ikke, har jeg funnet ut. Jeg er IKKE glad i syntetiske stoffer (ikke godt mot tørr, sår hud), så vi valgte ikke den løsningen, nei. Men jeg sydde en! Med utside av PUL, riktignok, men det er jo ikke rett mot huden, da. Innside av pappas gamle t-skjorte ) Hun bruker den første gang i dag (tok laaaang tid å sy i trykknappene, liker ikke å sy for hånd ;o( ) Hører m til historien at hun ikke har hatt like mange uhell i barnehagen i det siste, så vi får se om hun får bruk for den, da ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå