Gå til innhold

Hjelp meg dere! viktig!

EtMirakel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener selv jeg er i uke 16, men på UL så viste den uke 19, men skulle jeg ikke ha litt større mage da? den synes nesten ikke uten klær på, og om morran så er den nesten flat:S viktig med svar for meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh.. Er vel ikke så uvanlig det tror jeg... Jeg for min del fekk ikke ordentlig mage før jeg var rundt 30 uker...

Skrevet

Helt normalt.. Mange som ikke får mage før de er langt uttpå 20 tallet.. I uker altså :)

Skrevet

ok, for synes den er nesten sånn den var når ikke jeg var gravid, og jeg er veide 52 følr jeg ble gravid, altså var jo tynn så tenkte kankje da at magen burde ha syntes mer nå, men men:) takker for svar:)

Skrevet

jeg fikk ikke mage før uke 25 jeg, så du kan bare slappe helt av :) Det går så greit atte! :D

Skrevet

det er veldig stor forskjell på hvordan man bærer barn.. noen kan bære de godt inni kroppen, men noen, som meg, bærer langt ute.. det vistes på meg i uke 12-13 tror jeg det var, og nå er magen helt gedigen.. mne se positivt på det, viss du bærer langt inn, er sjangsen for å få mye strekkmerker mindre.

og ta det med ro, du får en mage å strutte med til slutt;)

Skrevet

jeg tror det er helt normalt...

det er jo forskjellig fra person til person..

Jeg er 31 uker på vei nå og det er først nå det synes ordentlig på meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...