Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg gjorde det, men det er ikke alle som man klarer det på. Håper du får det da!!
Torhild Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 Jeg var 10+6 da jeg hørte hjertelyden første gang. En stor opplevelse!
m vestfold Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Det er ikke lett, så jeg ville ikke hatt for store forhåoninger, der er så lett å bli både skuffet og litt redd da.
lana<3 Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Jeg fikk både høre hjertelyden og se babyen min sprelle inni der når jeg var 11+3 dager....fantastisk opplevelse.....
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Tror jeg var rundt 14-15 uker ,før de hørte d med førstemann... Så du må ikke bli bekymret om de ikke finner den... Mange leger/jordmødre som ikke vil prøve så tidlig ,fordi de er redde for att mor skal bli veldig bekymret om de ikke finner den... Lykke til!:) Håper du får høre:)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 De fleste leger/jordmødre tør faktisk ikke høre etter hjertelyd før etter uke 16. Nettopp fordi at det er lett å bli veldig skremt og lettere hysterisk når de ikke finner den.. Men lov å håpe da! Bare greit å være forberedt liksom,så du ikke blir hysterisk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå