Gå til innhold

Morsmelksbulimi?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregudogjemini. Har slitt litt med at lillegutt er helt manisk etter pupp på ettermiddag/kveld. Jeg har blitt utrolig lei av smågrining, småspising og småsoving, og pappan har blitt lei av at jeg prøver å få ham til å underholde junior med byssing og bæring når han bare vil ha mat.

I går skulle vi på besøk og ta oss noen glass vin, så jeg bunkret opp med nesten 1/2 liter frossen mm og sa til pappan at han fikk mate så mye han ville, når han ville.

Ammet siste gang i 20-tida før promillen kom, og deretter var han pappas gutt. Kl 22 var han dødssulten og kastet i seg nesten 200 ml. Så sovnet begge guttene mine som en sten på soffan. Kl 04 våknet lillegutt og var sulten. Bælmet ned over 200 ml, og var fortsatt hylskrikende sulten. Kom ned til meg for enda mer pupp. Riktignok gulpet han en liten innsjø i senga, før han sovnet fornøyd i 4 timer til.

Hvordan i all verden skal jeg klare å matche denne produksjonen? Han spiste jo opp 4 dagers pumping på en kveld? Han var så utrolig rolig og fornøyd både kvelden, natten og morgenen!

Har kjøpt vørterøl, om ikke annet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at han bare er 6 uker og veier snart 5 kg.

Begynte med tran i dag forresten - pleier de å reagere på det? Lillemann syntes i allefall at det smakte helt knall!

Skrevet

min gutt gulper hele dagen etter han får tran. så nå får han det om kvelden for det virker som det sitter bedre i magen hans da...

han synst forresten det smaker godt.. min lille matmons :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...