Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei:-) jeg veit at det ikke er noe vits i å sitte å sammenligne med andre, men jeg synes det er litt gøy!! så lurte på om dere andre som er i uke 34+ har lyst til å sammenligne vekt, mål, form osv med meg?

jeg var på kontroll i går og fikk vite at jeg veier 58 kg, har altså gått opp 8 kg til nå!! sf-målet var på 31 cm.

ellers er jeg faktisk i utrolig fin form, har slitt med smerter i bekkenet og ryggen siden veldig tidlig i svangerskapet, men for en eller annen grunn har jeg vært i mye bedre form nå på slutten!! så utenom de dagene jeg virkelig har vondt, er jeg i super form og jeg går enda på skolen og har masse energi:-) denne siste måneden har faktisk vært den beste i hele svangerskapet, altså den med minst plager!

virker som gutten min har fått litt mindre plass inne i magen min, ettersom sparkene ikke er like kraftige som for bare noen uker siden! han er fortsatt veldig aktiv og jeg får ofte gleden av å se en liten arm/fot stikke ut av magen min:-) han har også begynt å hikke veldig mye! nesten daglig faktisk, noen andre som har merka noe til det eller??

ja, det var i alle fall meg i uke 34:-) har vi det ganske likt alle sammen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10511985-uke-34/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er også 34+ nå, men var på ktr for 2 uker siden jeg da, og hadde da gått opp 8 kg (veier nå 63 kg) og SF målet var på 25 tror jeg, midt på streken.

Er i fin form forøvrig jeg også, tyngre er det jo nå, så knyte sko og plukke opp ting fra gulvet begynner å bli en utfrodring.

Jeg har også merket økt hikke de siste ukene....hikker hver dag og noen ganger opptil 3 ganger pr dag. Tror hun har god plass enda for her er det helt sirkus store deler av dagen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10511985-uke-34/#findComment-10512671
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...