Gå til innhold

For en deilig lørdag!


ventejenta

Anbefalte innlegg

Endelig begynner jeg å få litt mer energi! Våknet helt uthvilt kl ti og lå lenge og småpratet med kjæresten min før vi stod opp. Dro til byen og handlet og så hjem og lagde deilig lunsj.

 

I kveld skal jeg på venninnekveld, og for første gang på mange uker GLEDER jeg meg! Har vært så trøtt i det siste at alt det sosiale jeg har gjort har nærmest bare vært pliktløp. Er 10+4.

 

Så dere som sliter med kvalme, tretthet, oppblåsthet osv. Det går faktisk over! Og når det gjør det, så ikke vær redd for ma/sa, men nyt heller at det er godt å være gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

åååå--- det hørtest godt ut.. her er det soool og stråålende vær.. men i dag er første dagen jeg er skikkeliiii kvalm.. har kastet opp å greier.. å klarer ikke å få i meg noe mat...klarer ikke å nyte dagen.. såå kjipt.. men da gleder jeg meg til å få mer energi å lignende:) i uke 12 må jeg iallefall ha mere energi:):):) krysser fingrene:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det regner her også...

 

Men akkurat i dag gjorde det ikke noe for jeg er bare så happy for at jeg er i god form. Men det kan jo selvfølgelig være at trettheten og kvalmen kommer tilbake med full styrke i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...