aanonym Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Lillegutt på tre uker er blitt skikkelig sår, faktisk litt hudløs, på begge sider av pungen. Har smurt med sånn tjæresalve fra apoteket, men kan ikke huske om man skal vaske vekk den salven mellom hver bleieskift? Kan jeg la salven være på hele dagen? Noen som har andre tips for hvordan huden hans skal bli fin igjen? Hva med talkum (har aldri prøvd det)
Marika:):) Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Hei! Stakkars lille babisen din. Når du vakser huden hans så bruk noe skikkelig mykt, jeg bruker bomullspads jeg... Sinksalve er ganske ok, men vidundermiddelet er INOTYOL, en tykk salve som virker kjempe raskt mot sår babyhud. Fåes på apoteket. Jeg hadde selv problemet og prøvde flere ulike salver. Denne hjalp raskest, den såre huden var borte til neste dag. Sånne salver trenger man ikke vaske vekk. Lykke til:)
aanonym Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Ja, det er den tjæresalven jeg har kjøpt. Ikke vaske av, altså?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå