Gå til innhold

amming og gravid?

Anbefalte innlegg

Noen flere som ammer å er gravid? Jeg har fått litt ømme pupper, så det e litt vondt og amme. Noen sier melken smaker annerledes når man er gravid? stemmer det? Noen som vet om en kan miste melken når man er graivd? hvis alt går bra, skal jeg amme så lenge jeg kan. Vil slippe di såre puppene igjen, som jeg fikk når jeg begynte å amme.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10511720-amming-og-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hørt at man helt fint kan amme å være gravid. Må bare passe på å slutte i god tid før den neste skal ta over pga søskensjalusi. Det må liksom ikke bli den nye babyen sin skyld at den største ikke får mer....

Melka får visst nok en litt annen smak, men det blir de vant til.

Hei, vil bare fortelle deg at jeg har to barn fra før "to tette i ei badehette", yngste ble født for 8 år siden...Jeg amma litt inn i andre svangerskap - og du mister ikke melka av den grunn. Det positive er at du kan raskere få melk når neste mann blir født! De fleste barna går litt ned i vekt før barnet går opp i vekt når du nettopp har født, min minste gikk aldri ned bare opp:) Ønsker deg lykke til, du vil nok føle at det blir godt å få igjen kroppen din etter at du har født din andre - det synes ihvertfall jeg... venter nå min tredje barn i mai 08, 9 år etter siste fødte- blir så kos:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...