Gå til innhold

Savannah Linnea.. hva syns dere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Synes det ble veldig MYE liksom. Savannah liker jeg ikke i det heletatt heller, men Linnea er jo vakkert og nydelig! Kjempegøy med oppkalling!!

Hva er det med navnet Savannah som fasinerer folk? Det minner meg om amerikanske såpeserier. Akkurat som om jeg skulle kalt ungen min for Sahara eller Bali eller noe sånn... nei, for meg blir det helt feil.

Annonse

hei:)

nydelig!!

jeg personlig elsker litt amerikanske navn!

-har sikkert litt med at mannen min bodde lenge i amerika og vi har nær familie der..

vi har en datter selv som heter Kamilla Savannah,hun er 6 mnd og gjett om vi fikk maaaange reaksjoner på "savannah" da??

men folk må mene hva de vil-det er dere som skal like det!

you go girl;)

lykke til med navnevalget:)

Annonse

289 babyer fikk navnet Linnea i 2006 - et navn jeg hadde jeg styrt unna! Men hyggelig at dere vil kalle opp da. Men hva med Lina Savannah eller Lida Savannah? Litt oppkalling det også...

Savannah minner jo om Susanna - så det tror jeg at jeg kunne vent meg til. Navnet er vel i vinden pga. Marcia Cross i Frustrerte fruers som nylig fikk tvillingene Savannah og Eden :-)

Savannah er et fjolle-navn etter min smak. Ser for meg dådyrøyne og struttepupper. (Beklager til alle dere som har gitt dette navnet til barna deres!) Hva med bare Hanna da? Blir det for kjedelig?

Koselig med oppkalling, og Linnea synes jeg er kjempesøtt. Selv om det er mye brukt i det siste, så er det likevel artig når det er etter bestemoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...