Gå til innhold

Savannah Linnea.. hva syns dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

om det???

blir nok bare brukt savnnah.. men linnea er oppkall etter bestemoren,,

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville kun ha brukt det ene( Savannah)og spart det ande til et evt barn nr to...

Skrevet

Synes det ble veldig MYE liksom. Savannah liker jeg ikke i det heletatt heller, men Linnea er jo vakkert og nydelig! Kjempegøy med oppkalling!!

Hva er det med navnet Savannah som fasinerer folk? Det minner meg om amerikanske såpeserier. Akkurat som om jeg skulle kalt ungen min for Sahara eller Bali eller noe sånn... nei, for meg blir det helt feil.

Skrevet

Enig, mye. Syns Linnea er penest, Savannah blir litt for amerikansk.

Skrevet

Savannah er kjempenydelig

...og Savannah Linnea var ogs¨kjempefint

Skrevet

Linnea er vakkert, men Savannah passer ikke i en norsk kontekst (med mindre du eller barnefaren er britisk eller amerikansk da).

Skrevet

hei:)

nydelig!!

jeg personlig elsker litt amerikanske navn!

-har sikkert litt med at mannen min bodde lenge i amerika og vi har nær familie der..

vi har en datter selv som heter Kamilla Savannah,hun er 6 mnd og gjett om vi fikk maaaange reaksjoner på "savannah" da??

men folk må mene hva de vil-det er dere som skal like det!

you go girl;)

lykke til med navnevalget:)

Skrevet

Savannah er ikke noe fint, men Linnea er greit nok. Dropp Savannah!

Skrevet

Savannah er et kjempenydelig navn.

Skrevet

synes Linnea er finest jeg.. Savannah synes jeg er litt mye.. kansje litt tilvendig.. men absolutt ikke det verste navnet! men synes Linnea er penest alene..

Skrevet

Ble kanskje litt mye, men fine navn begge to. Blitt mer vandt til Savannah etter å ha sett det her inne noen ganger nå, liker det mer og mer :)

Skrevet

Grusomt!

både blod-harry og over-oppbrukte navn.

lenge siden jeg har hørt noe så smakløst.

Skrevet

Jeg ville nok bare brukt Linnea, synes Savannah er litt mye "vi flytter til utkanten og blir vi menn-piken"

Skrevet

Linnea er oppbrukt nå.

Savannah er kjempeflott navn. Datteren til venninnen min heter det, og hun er like nydelig som navnet sitt.

Skrevet

289 babyer fikk navnet Linnea i 2006 - et navn jeg hadde jeg styrt unna! Men hyggelig at dere vil kalle opp da. Men hva med Lina Savannah eller Lida Savannah? Litt oppkalling det også...

Savannah minner jo om Susanna - så det tror jeg at jeg kunne vent meg til. Navnet er vel i vinden pga. Marcia Cross i Frustrerte fruers som nylig fikk tvillingene Savannah og Eden :-)

Skrevet

Kjære vene... Nå mistet jeg nesten munn og mæle. Og det er ikke fordi jeg synes Savannah er et så vakkert navn.

Skrevet

synes ikke det er noe fint i det hele tatt! får en kvalmende følelse jeg! æsj æsj æsj. jeg hadde hvertfall ikke tatt noen som het det seriøst i arbeidslivet. beklager. det blir litt lise lotte aktig for meg!

Skrevet

Ok, er det der alle har det navnet fra. Har lett etter en forklaring!! :-) Jeg ser som du skjønner ikke på Frustrerte fruer, og kanskje det er det som må til for å like det navnet :-)

Skrevet

Savannah er et fjolle-navn etter min smak. Ser for meg dådyrøyne og struttepupper. (Beklager til alle dere som har gitt dette navnet til barna deres!) Hva med bare Hanna da? Blir det for kjedelig?

Koselig med oppkalling, og Linnea synes jeg er kjempesøtt. Selv om det er mye brukt i det siste, så er det likevel artig når det er etter bestemoren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...