Gå til innhold

Når fikk dere mensen etter egguttak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg hadde også uttak på en onsdag , og fikk mensen lørdag over 2 uker senere. Kanskje de mente at du knne få mensen noen få dager etter at du var ferdig med å ta kapslene? Syklusen blir vel littegrann forskjøvet når man propper seg med så mye piller og kapsler og sprøyter. Veldig synd at forsøket var mislykket, jeg vet hvor kjipt det er!! Men vi gir ikke opp :-) En gang er det vår tur til å vagge rundt med struttemage! Stå på!

Etter mitt første forsøk tok jeg en graviditetstest før jeg dro ned på sykehuset for og ta blodprøven. Testen var negativ så da jeg ringte for og få svar på blodprøven sa jeg at jeg visste vel allerede at den var negativ. Sykepleieren svarte da: Oja du har begynnt å blø. Ble litt paff for det hadde jeg ikke. Fikk til svar at det ville jeg nok om noen dager. Det gjorde jeg, dagen etterpå. Ved de neste to forsøkene begynnte jeg å blø 2 og 3 dager før jeg skulle ta plodprøven.

Tror nok dette er individuellt. Vi er jo proppet medisiner i nesen, magen og musen så om det blir litt kluss med kroppen er vel vanlig.

Under prossessen går man enten og håper at man ikke skal blø for da vet man at et forsøk er misslykket, for så og håpe at man begynner å blø slik at man kan fortsette med neste forsøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...