Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Har en jente som heter Aurora. Vi venter nr. 2 og er i tvil om hvilket jentenavn vi skal velge. Hvis det blir en gutt skal han hete Jørgen.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jørgen er nydelig navn! Lettere å finne guttenavn, men jeg kan ikke tenke andre jentenavn som passer spesielt godt til Aurora. Kanskje du skulle dra frem noen Anne Cath Westly bøker og se om det står noen forslag i Aurora-bøkene? :-)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #3 Skrevet 29. september 2007 He he du over, tenkte Sokrates med en gang jeg. Men fra spøk til litt mindre spøk, du spør jo om jentenavn. Martine Josefine Pernille kanskje..?
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #4 Skrevet 30. september 2007 Noen navn som jeg synes er litt i samme stil som Aurora: Celine, Amanda, Hannah, Mathilde, Benedikte, Julia, Othilie, Camilla
Anonym bruker Skrevet 30. september 2007 #5 Skrevet 30. september 2007 Vi har faktisk tenkt litt på Amanda. Lurer bare på om det blir litt dumt. Er fra Haugesund og her har vi "Amanda i fra Haugesund" (sang), Amandastatuett, Amandafestival (filmfestivalen) og Amandasenteret. Litt mye Amanda kanskje?
yllil Skrevet 30. september 2007 #6 Skrevet 30. september 2007 I min slekt er varianten Ananda brukt. Hva snes du om det?
Vannmann35 Skrevet 30. september 2007 #8 Skrevet 30. september 2007 Aurora og Amelie Aurora og Linnea Aurora og Emilia Aurora og Agnete
♥ 2 prinsesser ♥ Skrevet 30. september 2007 #9 Skrevet 30. september 2007 Vi tenkte på Guro i dag, faktisk. Kanskje det blir nettopp det navnet?
Cornelianelia Skrevet 1. oktober 2007 #10 Skrevet 1. oktober 2007 Aurora og Marthe Aurora og Henriette Aurora og Frida Aurora og Tomine Aurora og Pauline Aurora og Lotte Aurora og Charlotte
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 1. oktober 2007 #11 Skrevet 1. oktober 2007 Aurora og Tomine var jo bare såå fint sammen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå