Gå til innhold

Vondt overalt...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Et lite klage-innlegg...

Er i min 7.uke, og har i ei drøy uke vært kvalm. Tungpustheten og trøttheta kom enda tidligere. Men i tillegg til å være kvalm, har jeg så vondt overalt..."sjølsagt" tung i kroppen, og lite spenstig, men jeg verker i armer og bein, nesten som influensa!

Noen flere?

Dette er min nr2, men kan ikke huske det var slik sist. Da var jeg kvalm og trøtt...Nå er jeg helt "ødelagt"...

Hvordan skal jeg klare dette? Det kommer vel sikkert til å være enda flere uker...Kan man da klare å gjennomføre jobb i skole/barnehage...og samtidig holde alt "hemmelig"...???

sukk og stønn... Sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann,.. jeg var å sånn i uke 7.. skikkelig vondt , støl i kroppen akkurat som ved influensa.. vondt bare noen var bær med.. skikkelig plagsomt.. men det er over nå.. er i uke 10..

 

god bedring;:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig svar. Godt å høre at det ikke er helt unormalt. er stiv i fingrene, verker i armer og bein. Utrolig tappende, slitsomt... Ordentlig influensafølelse ja. Tungt å gå og tungt å løfte armene...

Håper det ikke står på så lenge, for da takler jeg ikke jobb, er jeg redd...

heldigvis ikke vært så kvalm i dag, da!

 

-At jeg har hatt vondt i hodet, det skyldes nok -falt det meg plutselig inn- at jeg nesten ikke har drukket kaffe i det siste! Det vet jeg fra tidligere at det kan gi meg hpdepine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forrige svangerskap utløste fibromyalgi og venninna mi fikk utløst leddgikt...de symptomene du har ligner på disse...men for all del...det er mange som får slike lignende problemer i svangerskapet og så gir det seg etterpå....jeg hadde slike symptomer som du hadde i svangerskapet og det ble betydelig forverret etter fødsel....nå ett år etterpå er jeg så å si tilbake til normalen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...