Gå til innhold

Rare drømmer

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene drømmer jeg utrolig mye rart (skjønner godt hvorfor det var en del overtro forbundet med drømming og gravide i gamle dager). De fleste drømmene er litt "forstyrrende" , så jeg våkner av dem.

Har bl.a drømt at jeg stjal en 50-60 handlevogner fra Lidl... Aner ikke hvorfor akkurat der. Har handlet der kanskje 4 ganger. Men jeg sprang hvertfall så raskt jeg kunne derifra, med en lang rekke handlevogner forran meg :D

Noen andre som drømmer litt anderledes enn de vanligvis gjør?

Skrevet

Jepps! hehe. Fra de verste mareritt til de latterligste ting... Og som deg, til tider så forstyrrende at jeg våkner.

Skrevet

Jeg har ikke begynnt og drømme enda, men det kommer vel etterhvert. Har drømt Mye i tidligere svangerskap.

Lisbeth Brudahl har skrevet bok om dette emnet (hun er psykolog) og det var utrolig spennende og lese hennes bøker. Skal se om jeg får tak i dem igjen, har lyst til å ha dem i bokhylla, jeg leste dem da jeg gikk gravid med eldstemann og det begynner og bli en stund siden ja...

Skrevet

hehe.. utrolig bra!! J å drømmer de sjukeste drømmer, å alle er like stressende.. våkner opp å er heilt utslitt!!!!

Håper d går over etterhvert..

Skrevet

Takk for boktips. Skal definitivt på biblioteket og se om jeg finner henne :)

Skrevet

Jeg drømmer og om de rareste ting,alt fra at jeg er gravid men at det er alle andre enn mannen min som er faren eller som vil ta seg av barnet ilag med meg. Syke drømmer....

Skrevet

Jeg har så mange ekle mareritt jeg våkner av for tiden!! Skikkelig blodige også... uæææ!!! Skummelt!!! I natt drømte jeg bl.a. at jeg ble knivstukket... hmmm... pussig!!

Skrevet

Og jeg drømmer masse hete drømmer :D

Skrevet

jeg drømte at jeg hadde sex med jens august i hotel cæsar i natt. vææææ... liker han ikke noe spesielt heller!

Skrevet

Hmm.. Fint at det ikke er bare meg..

Har vanvittig mye "våte" drømmer for tiden,.. og jeg kan telle på en hånd de "våte" drømmene jag har hatt før jeg ble gravid..

Skrevet

Må innrømme jeg har noen av dem også :-D

Skrevet

her går det å i masse rare drømmer, mareritt og våte drømmer..

av og til våkner jeg av at jeg ler av mine egene drømmer for noen av de er vanvittig lattelige.. som feks.. jeg drømte at døra på høyre side på bilen var ødelagt. sp jeg tok trillebåra til den familien jeg jobber hos. skulle liksom trille den hjem istede for å kjøre bilen. med refleksvest på selvfølgelig.. og det syke er at det er trekvarter med bil hjem fra jobben.. hvem går med trillebår den veien da?? men tror den var trimma.. så det gikk iallefall fort hjem.. :)

kom meg trygt hjem..

hehe

• 1 måned senere...
Skrevet

Hehe, godt jeg ikke er den eneste. I natt drømte jeg at jeg ble angrepet av en sau... Har aldri pleid å huske hva jeg drømmer, men nå husker jeg nesten alle drømmene mine og våkner også opp midt på natta av dem...

Tinka

Skrevet

Å herre! jeg har ville drømmer!!

Drømmte at typen og 3 kompiser skulle på bjørne jakt.

Krisj var utstyrt med pil å bue, Espen var caddyen hans og bar pilkoggeret, Christer hadde sprettert og Steinar hadde munspill.

Skulle ikke drepe bjørnen, bare holde den unna et camping område.

Så ende vi opp laangt inen i skogen, i en dyrebutikk, der de hadde pirajaer som avogtil rømmte fra akvariene sine.

der drev bjørnen og spratt fremm fra hyllene....

Vi kom tilbake ganske opprømmte og adrenalin fyllte.

Jeg hadde kasta skone mine så caddyen espen måtte bære meg hjem igjen.

Jeg har mange slike drømmer....

Det blir bare villere og villere..

Og en god del våte.

Skrevet

Jeg har hatt det med å drømme om fødsler fra lenge før jeg overhodet var gravid. I natt drømte jeg at jeg fødte en liten gutt (tror jeg får gutt i det virkelige liv også )...da ungen kom ut var jeg så sliten at jeg ikke orket å smile. Jeg bare lå og betraktet han. Han hadde imidlertid veldig voksne trekk, og bare i løpet av noen minutter var det en voksen mann som lå der. I tillegg var han litt i mørk i huden, noe som ikke kunne stemme da både jeg og mannen er lyse. Sprøe sprøe drømmer :) Men det blir nok ikke siste gang nei!

Skrevet

hehehehhe....bra d e fleir som drømme rare drømma.

æ drømt ei natt at æ va i krig,å at ei dame næstn skøt mæ i hode...men æ dræpt hu i stede.så fain æ ein rynkehund som æ måt ta vare på :0), å når vi sku spring inn i et tog for å flykt( me gale folk me våoen i hælan),mista æ hund... så æ sprang opp t sjølveste brad pitt å spurt kor hund va!!hain ha tat vare på dein for mæ vist d sæ t slutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...