Gå til innhold

stikker innom for å fortelle at dere med blødninger....


<3 <3 <3 juuuhuuuu <3 <3 <3

Anbefalte innlegg

er faktisk i mange tilfeller en helt naturlig ting å være igjennom! selv hadde jag blødninger i uke 5, 6, 11 og uke 12. (og her snakker vi blodklumper ikke bare spor av blod) ofte er det bare blodansamlinger i livmoren uten at det er fare for fosteret! er nå i uke 20 med tvillinger og har det veldig bra alle 3! og dette er ikke bare en solskinnshistorie fra min side, det er veldig mange her inne som gjennomgått disse uhyggelige blødningene. vil bare si at det kan bety langt fra slutten, uansett hvor mye blod det kan forekomme!

 

Lykke til videre jenter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal alltid undersøke blødninger og årsaken til det. Det kan være ufarlig, eller starte ufarlig og utvikle seg. Jeg har blødd i alle mine svangerskap, alltid startet det ufarlig. Jeg greide ved medisinsk hjelp å beholde en, på nippet. Så ikke avfei blod med at det er ufarlig, sjekk det alltid ut. Ofte går det veldig bra. Man kan ha litt blod i livmoren som det kan blø fra, eller det kan blø fra fosteranlegget, det er mer alvorlig. Derfor bør det alltid sjekkes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant:) Jeg hadde blødninger 3 ganger i løpet av mitt første sv.skap:) Så d trenger ikke være noe galt, mn kontakt lege likevell;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...