Gå til innhold

Jeg drømmer så mye nå for tiden...Gjør man det oftere når man er gravid eller? :-)))


(((( 2 kids-gutt og jente))))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stemmer nok det, og man husker også bedre hva man har drømt når man er gravid. Dette er fordi vi ikke kommer så ofte i dyp søvn som før. Kroppen venner oss på å sove lettere, og det er i denne fasen vi drømmer : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg drømmer masse, også litt skremmende og rare ting. Jeg tror det kan ha å gjøre med at man (spesielt hvis det er første barnet) ubevisst tenker mye på egen barndom, hvordan ens egne foreldre var osv.

 

Hos meg kommer det opp mye sånt i hvert fall. Jeg har bestemt meg for å prøve å skrive ned drømmene, selv om de kan være litt ekle og skumle. Kanskje er det noe å lære der :) det er jo underbevisstheten som baler med saker og ting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og husker drømmene hver gang og så er det ofte skremmende og rare ting om mine nærmeste!! ekkelt....er så inderlig glad når jeg våkner:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drømmer også veldg mye. har faktisk drømt hver natt siden jeg fant ut at jeg er gravid! (1 uke siden) har drømt mye rart, men ikke noe skummelt enda heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...