ApriIbaby Skrevet 29. september 2007 #1 Del Skrevet 29. september 2007 Leste innlegget ditt lenger ned hvor du skriver noe om at kanskje den ene egglederen er litt trang. Tenkte bare jeg skule fortelle deg følgende som jeg ikke vet om jeg skal tro på selv eller ikke, men det skader jo ikke. Har to ganger lest om noen med denne "utfordringen" som selv mener de har blitt gravide ved å bruke vanlig slimløsende hostesaft under eggløsingen slik at passasjen lettes. Disse hadde prøvd lenge. En hadde blitt tipset av en jordmor. Høres liksom litt for enkelt ut til å kunne stemme, men.... Kan jo være noe i det da det jo er slimhinner der også......og som sagt så skader det jo ikke å prøve det i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 29. september 2007 #2 Del Skrevet 29. september 2007 Heisann!! Jeg har hatt noen runder med Solvipect ja ;o) Godt gammelt knep det der, men ikke funket på meg foreløpig, dessverre. Men takk for tips ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå