Gå til innhold

ultralyd igjen=)


susemor666

Anbefalte innlegg

Jeg og min sønn på 8 1/2 var på ultralyd å så hans lille bror eller søster. Nå er lillereka 27mm.=) Alt var bra, å den hoppa da vi titta. Å hjerteslagene var der=))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns at det ikke gjør noe at du hadde med deg gutten din.Han er jo ikke akkurat liten.Han er jo 8år og da forstår de jo mere enn hva vi egentlig vil innrømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ja,hva er så sykt med det??? Kan tro han er mer voksen enn den anonyme som svarte på innlegge her=)) Han skal da tross alt bli storebror........Jeg skal ha han med på en time hos jordmor å jeg, så han skal få høre hjerteslagene, om alt gåt bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig da:)

han er nok stolt kan jeg tenke meg:) skal selv på ul i slutten av desember, da skal jeg ha med meg sønnen min:) vill jo han også skal være en del av dette:)

langt er du på vei da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du ultralyden privat eller på sykehuset?

På brevet som jeg fikk fra sykehuset stod det at barn ikke fikk være med under ultralydundersøkelsen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over til 2.trimester idag=). Tok ultralyd hos fastlegen min. Har vært jevnlig til ultralyd, for jeg hadde utenfor livmoren før jul, men er på riktig plass nå=)). Jeg syns det er viktig at barn kan få bli med, hvis dem vil........ sønn min hadde veldig lyst. De syns det er like gøy som oss da. Jeg prata med lærerinnen til min sønn idag på butikken, å hun sa han var sååååå stolt om dagen, for han skal endelig bli storebror=))

 

 

Å jeg tror det viktigste er at vi lar dem ta del i det som skal skje. Men å ta ham med da dem tar GU, det gjør jeg ikke. Får ikke delta i alt!!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å til anonym som lurte på hvorfor jeg gikk til ultralyd så ofte.......DET KAN FAKTISK VÆRE EN GRUNN TIL AT ENKELTE GÅR TIL UL OFTE. Bruk hodet, så kanskje du finner det ut sjøl, hvorfor ting er som det er.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:)

Jeg var med min mor på ultralyd da hun skulle ha min lillebror.

Var 9 år da, og syntes det var veldig spennende:)

Fint at alt var bra med den lille:)

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...