Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Lille gutten min er 4 uker, og må ærlig innrømme at det har vært 4 tøffe uker når det gjelder amming. Vonde, såre pupper.. Bryst betennelse og lite melk..Og attpåtil små brystvorter.. Dagene har gått som en berg og dalbane. Men det går bedre og bedre for hver dag som går.. Til alle dere som kjenner til dette og ikke har gitt opp: Så flinke dere er!!! Vær stolte av dere selv!! Dette sier jeg til meg selv hver dag nå, er så deilig å vite at jeg har klart det, og jeg gleder meg til den dagen da jeg kan sitte og glede meg over ammingen og kjenne godfølelse, for jeg vet at den dagen kommer! For de som har måtte slutte med amming, så har jeg full forståelse for dette, har selv vært veldig nær med å gjøre det selv. Og det er også helt greit!! =)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Jeg synes alle skal være stolte jeg, enten de har fått til eller har vært nødt til å gi opp ammingen, eller de ikke har ammet - av en eller annen grunn. Alle gjør det som de mener er best for barnet sitt, ingen er en bedre/flinkere mor enn andre uansett!
Chunky81 Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 min gutt fikk ikke til dette med pupp før han var 7-8 uker.. og han ble bare flinkere og flinkere for hver dag som gikk etter han fant ut hvordan han skulle gjøre det. har også småe brystvorter, men etter mye pumping og nå amming så er det blitt "mye" større )
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 2. oktober 2007 #4 Skrevet 2. oktober 2007 samme her lillegutt var nesten tre mnd før det slutta å gjøre vondt under amming. men nå går det greit å så lettvint som det er å bare ta ut puppen. det som er synd da er at etter så mye slit å smerte under amming så klarer jeg ikke å finne kosen med amming. for meg har det blitt mating kun det. er ikke noe jeg sitter å koser meg med, sitter mest å venter på at han skal bli ferdig.
Lothiriel Skrevet 3. oktober 2007 #5 Skrevet 3. oktober 2007 Etter ca 2 mnd med sopp, infeksjoner og for lite melk begynte endelig ammingen å ikke gjøre ekstremt vondt lenger. Men jeg syntes fremdeles ikke ammingen var noe kos. Jeg satt mest å tenkte på hva annet jeg kunne gjort enn å bruke tid på amming...men nå er han 3 og en halv måned, og det er noe helt annet. Jeg vet ikke om jeg koser meg like mye som andre, men jeg sitter ikke å venter på at han skal bli ferdig, og jeg syntes ikke det er slitsom med ammingen lenger, enda han ammer hver andre time hele døgnet. Jeg er så utrolig glad for at jeg holdt ut!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå