Gå til innhold

Hvorfor så tidlig ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal ha tidelig ul pga tidligere exu, så jeg har bare den ene egglederen. Vil gjerne få sjekka om fosteret nå ligger der det skal. Vis ikke kan vi kanskje få gjort nå med det uten å fjerne den egglederen som er igjen. Skal på ul igjen i uke 12-13. Forige svangerskap endte i MA når jeg var 13+3, så jeg vil gjere bli fulgt opp detta svangerskapet..

• 1 måned senere...

Kommer til å bestille privat UL så fort som mulig jeg, Jeg er bare 11+6, men vil vite at hjertet slår og at alt ser bra ut.

Jeg vil bare vite for å roe meg selv ned noe. Ei jeg kjenner godt hadde nettopp en vond opplevelse, og jeg håper på å unngå det samme.

Forrige gang hadde jeg bare den vanlig UL som er i uke 18, men da følte jeg heller ikke noe behov for noe annet.

Det gjør jeg nå.

Tidlig UL gjennom det offentlige (gratis) blir gitt kun hvis terminbestemmelsen er vanskelig/umulig pga manglende mens el.l., eller pga komplikasjoner (som blødning) eller tidligere komplikasjoner (abort, sykdom hos foster bl.a.).

Jeg hadde selv UL i uke 6 og 9 og skal igjen i uke 14 (neste uke). Får også flere etter hvert. Dette er pga at jeg forrige gang bar frem en alvorlig syk baby, med en dødelig diagnose..

=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...