Maren-mi Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 Fikk det etter jeg var på do i natt, men ikke sett noe til det etter det. Håper sånn at det skal starte av seg selv i helga, for på mandag blir jeg satt i gang.....
Gjest Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 hei hei! jeg fikk samme for et par dager siden... var liksom litt hvitt slim i do etter jeg hadde tissa (liknet på sperm.. hehe men var ikke d da) og tror d kan ha vært slimproppen. ikke alle får blod i den... så vi håper på det.. og at fødselen starter i helgen.. lykke til fødestøv er herved sendt XXXXXXXXXxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Maren-mi Skrevet 29. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2007 Tusen takk for fødestøv, det trengte jeg nå ;-) Klem. det kom dalende litt fødestøv til deg også ;-) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXXXXX XXXXXXXX xxx
mie82 6/2-08 Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 Hei Jeg hører egentlig til på 2.trimester men er her inne å sniker litt:) Men ang utfloden deres så har jeg hatt samme type utfloden en stund nå.. Jeg eg 21+5. ikke for å ødelegge gleden men...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2007 #5 Skrevet 29. september 2007 Hei hei, jeg har fått beskjed om at sånn type utflod i slutten er normalt og er en del av modningsdelen:) Jeg er i uke 37 og har selv hatt det den siste halvannen uken, samt at litt av slimproppen gikk på tirsdag:) Så kan være noe i det!!
Ginger-mor Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 Slimproppen gikk hos meg i dag, så jeg kan fortelle om min erfaring (den som spør skal få svar...). Jeg ble strippet (eller hva det nå kalles) i går og i dag kom det en klump på størrelse med en stor, fersk eggeplumme. Den kunne minne litt om en eggeplumme i konsistensen også, bare noe fastere og mer sammenhengende (ikke særlig delelig). Fargen var grumsete gjennomsiktig med relativt mange blodstriper/tråder. Det hele hang godt sammen og jeg blødde litt slimaktige greier etterpå. Ikke noe hvit utflod hos meg altså, men det kan sikkert variere. Veldig rart. Kjente at noe kom og løp ut på do. Jeg har hatt utflod gjennom hele svangerskapet, men synes ikke dette minnet om utflod i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå