NEI-TIL-LAKEN Skrevet 29. september 2007 #1 Skrevet 29. september 2007 hadde 2 svargerskap på 4 år der den første endte i SA i uke 13 og graviditet nr 2 endte i SA i uke 8, kom til en lege som ba meg gå på p-pillen "diane" i 3 mnd for deretter å kutte, og hva skjedde, jo etter 2 mnd var jeg gravid, og denne gang var alt bra og jeg fødte! 3 uker etter fødsel oppdaget jeg noe nedentil, som legene mente var enten min livmor eller urinblære som var på vei "ut av" meg! Jeg trente underliv og holdt meg i ro i 3 mnd før de skjønte at det "bare" var en enorm cyste! Den blei fjernet! Etter 2 år fant jeg og min mann ut at vi ville ha et barn til, jeg begynte på DIANE igjen i 3 mnd for så å kutte, og jeg var gravid faktisk etter bare 1 mnd og denne gang gikk også svangerskapet bra! så mitt tips er altså, test diane i 3 mnd, kutt de, og ha "normalt" sex liv! Jeg har fått vite at mine aborter kom nok som følge av cyster og PCOS, og diane er med på å hemme cystene og til tider fjerne de! Jeg fikk nok en cyste i svangerskapet da jeg gikk gravid med min førstefødte , så veldig glad jeg gikk på diane forut, for det er nok det som er grunnen til at jeg har fått barn!! Hadde jeg visst hvem den legen var som anbefalte meg diane den gangen, skulle jeg sendt han 1000 røde roser, for han har gitt meg min familie!
Elise29 Skrevet 29. september 2007 #2 Skrevet 29. september 2007 Så kjekt å lese innlegget ditt ) Ante ikke at Diane hadde den effekten, men skal jammen meg forhøre meg hos legen dersom jeg ikke blir gravid snart. Har prøvd i 1 1/2 år nå og hatt en SA. Kjempefint tips
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 30. september 2007 #3 Skrevet 30. september 2007 Hei! Så stilig! Jeg har selv gått på Diane som prev. Gikk på det i ca 3 år før jeg sluttet da vi ville bli gravide. Men jeg var ikke så heldig som deg.. Skal til legen om 2 dager. Tenkte jeg skulle høre med henne om hun anbefaler samme metode til meg denne gangen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå