Gå til innhold

hadde dere reist inn på en ny ul - eller ventet litt til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg var som sagt på ul på onsdag og da var alt inntakt og fint, men det var for tidlig å si noe siden jeg var så kort på vei. Legen sa at det friske blodet jeg blødde da ikke var farlig.

Onsdag kveld begynte jeg å blø veldig kraftig, hele natten og torsdagen. På torsdagen kom der også mørke røde klumper med blod. Fredagen hadde jeg svake blødninger og nå ser det ut som det har stabilisert seg og er på vei mot slutten.

Jeg har egentlit fått ny tid til ul den 12 oktober og det er jo 14 dager til. Jeg har sorgestunder og oppturer om hverandre her og er helt på tur av og til. Jeg fikk beskjed av legen på ul at jeg ikke trengte å ringe jeg kunne bare komme hvis jeg følte for det.

Mitt problem er jo at det kan være over, men hvis ikke så er jeg kanskje enda for kort på vei til å stadfeste noe. Hva ville dere gjort.

Embryo (hvordan skrives det) ble målt til 3.2 mm sist ul.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg!!

Kryssser fingrene for at alt er ok! Hadde selv en del blødninger i starten av svangerskapet mitt, deriblant en styrtblødnng med masssse friskt blod. Var sikker på at jeg hadde mistet da. Men er blitt fortalt at det er veldig vanlig med blødninger, MEN hvis man i tillegg har smerter i magen/underlivet er det større sjangs for at det dreier seg om en sa!

Hvis du har det helt pyton er det bare å dra på en ny ultralyd!

Lykke til!!

Skrevet

Hei

Jeg har selv hatt en SA og vet hvor grusomt det er å vente på svar selvom jeg bare måtte vente noen dager:-(

Jeg begynte å blø på en fredag i uke 6, var på sykehuset på UL på lørdag. Der kunne de ikke se noe for det var for tidlig. Men de tok en blodprøve for å måle HCG. Jeg tok en ny blodprøve på mandag og HCG hadde sunket masse, der var svaret mitt, jeg hadde mistet. Stiger det så er du fremdeles gravid.

Jeg hadde kommet meg til legen med to dagers mellomrom og så får du vite om det er gått galt. De vil nokn ikke kunne gi noe sikkert svar med ny UL hvis det er tidlig. Og det er forferdelig vondt å gå å lure.

Håper virkelig at det går kjempefint, og at frøet fremdeles klorer seg fast.

Masse lykke til:-)

Klem

Skrevet

Har ikke opplevd det selv, men støtter Emilia, ville tatt blodprøver for å måle HcG!

Håper den lille gullklumpen inni der holder seg rktig godt fast!!!! :)

Lykke til!!

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...