Gå til innhold

Mammaklær alt?


Smånetta 14.mai

Anbefalte innlegg

Jeg er bare 8+3, men blir så kvalm av at buksene mine ha begynt å stramme. Synes det er litt i tidligste laget å kjøpe mammabukser nå... Har jo ikke sagt noe på jobb og ettersom jeg er lærer, ser jeg så mange mennesker hver dag og beveger meg såpass mye at det sikker synes på et tidspunkt.

 

Shit, as. Med nummer en gikk jeg i mine egne bukser til uke 16...

 

Kanskje skjørt er saken (i kulda... brr)

 

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har kjøpt 1 bukse og 2 gensre til å ha til seiene jeg.Er kommet til 8+6 i dag.Buksene mine strammer også(har gjort det lenge nå),men har fortsatt noen bukser det går an å bruke på jobb ihvertfall en stund enda.

Vi venter tvillinger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8+1 i dag, og har brukt mammaklær i ca en uke nå. Buksene mine er så stamme at jeg synes det er ubehagelig. Og ser ingen grunn til å ikke bruke mammaklær når de er bedre å ha på seg.

Dette er mitt andre barn, og i mitt første svangerskap begynte jeg ikke med mammaklær før i uke 20 ca. Men denne gangen synes jeg at magen kom med en gang..... og det gjør det veldig vanskelig å holde det skult da....Hadde tenkt å vente en mnd med å fortelle om lille gullet i magen, men folk begynner å kikke litt på magen min......

 

Tipset mitt er at det er da ingen skam å begynne tidlig med mammaklær, så lenge det er de som passer best ;-)

 

Lykke til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 uker på veg, og jeg var ute og kjøpte meg mammabukser i dag..2 stk.

grunnen til det er at sist jeg kjøpte meg bukser kjøpte jeg de akkurat passe.

nå er jeg veldig oppblåst så de passer ikke lenger.

syns det var litt pinlig å kjøpe så tidlig, men de var jo veldig behagelig å ha på da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...