Gå til innhold

mens murringer/smerter??


Gjest

Anbefalte innlegg

er det flere som sliter med mens murringer/smerter,som kommer og går i løpet av dagen?

og i såfall hvor langt ut i svangerskapet slet dere med det?

er i uke 6 og tror fortsatt at tr kommer når som helst,sånn kjennnes det i allefall ut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg har litt murringer.. og er bare 4 uker.. så er livredd for at eg ska få mensen..!!

men da er vist heilt normalt.

så har eg fått raskare forbrenning trur eg..!hehe.. føle eg går på do heile tio, nr 2 altså:) noken andre som gjer da?hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hard mage, jeg..

Murringer har jeg ganske ofte, og spesielt om kveldene har jeg mensenssmerter. Det betyr visst at livmora utvider seg. Smertene går helt rundt til ryggen, så jeg også har ventet på mensen. Men, jeg har lest dagboka mi fra forrige barn og ser at jeg hadde det akkurat likt. Tror vi kan slappe helt av:-) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann husker jeg at jeg gikk og ventet på mensen som aldri kom og hadde de verste menssmerter, rett og slett. Tok test og fant ut at jeg var gravid. Hadde vondt en mnds tid til, så jeg tror det er ganske ufarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mensmurringer og tidvis veldig vondt fra uke 4 til 7. Er nå 10 uker på vei, og har det fortsatt litt enda. Det er visst helt normal, livmoren strekker seg. Jeg er 2 gang gravid, og kjente ingen ting til det i forrige svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt menssmerter siden 4 dager før ikm. Hadde ikm i går og jeg har fortsatt menssmerter men ingen mens. Har testet negativt, men kanskje jeg ikke produserer nok hcg ennå?

TR er normalt alltid presis.

 

Får vel vente noen dager før jeg tester igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...