Labbetøs Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Du har ikke vurdert å bli en av oss? Du virker til å sitte inne med mye kunnskap, så hvorfor ikke kjøre på med litt ammehjelperpensum og bli ammehjelper?
trollet66 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Har sikkert mye kunnskap eter 3 unger og mye amming, men har mange hull også!!!
Labbetøs Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Det hadde jeg også før jeg leste meg opp. Hullene dine blir nok fylt opp mens du leser pensum før du går opp til eksamen. :-) Det trengs flere som can betjene chatten på hjemmesiden, og som kan svare her. Det blir litt knapt med tid innimellom.
trollet66 Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 tja, hvor omfattende er lesestoffet da?? Skal ha tid til alt også
Labbetøs Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 Eksamensoppgaven min omhandlet en del om dette: *Amming og sykdom på barn eller mor *Amming og allergibeskyttelse *Melkas sammensetning mtp antistoffer osv *Amming og røyking *Amming og alkohol *Retningslinjer for amming og medisiner *Vannmengde *Soppinfeksjoner *Opprettholding av melkeproduksjon ved adskillelse fra barnet *Melkens holdbarhet *Brystskjold *Flate/inadvendte brystknopper *Lovverket rundt rett på ammefri fra jobb *Ammingens fysiologi *Utdrivningsrefleksen *Melkeproduksjon *Sugetak *Amming og graviditet *Ammestillinger *Melkas sammensetning/næringsverdi *Hvordan vite at barnet får nok melk *bruk av smokk *Retningslinjer fra WHO og NKA *Hondmelking *Koppmating *Tilstoppede melkaganger *Mastitt (bakteriell og ikke bakteriell) *Retningslinjer for medisinbruk *Barn som sovner fra maten *Dårlig vektoppgang *Brystvegring *Urolige barn *Såre brystknopper *Bruk av hjelpebryst, koppmating, skjemating, osv Gikk inn og kikket på min eksamensbesvarelse. Det er jo en del utover det som er pensum, men jeg vet at du kan en del av dette fra før av. Resten er pugging.
trollet66 Skrevet 29. september 2007 #6 Skrevet 29. september 2007 OKei, har bestilt pakken, så får vi se !!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå