MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Var på do tidligere og da hadde det kommet litt gammelt blod i truseinnlegget....det kom og når eg tørka meg...neste gang eg var på do kom det kunn når eg tørka meg.... Hadde en blødning forrige torsdag, men var heldig og mistet ikke.... er bekymret, men vet ikke om eg har grunn til det?
Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 få en ultralyd og ta det med ro frem til du skal på den... ikke så mye annet enn kan si egentlig... *krysser fingrene for deg*hvor langt er du på vei forresten?
lana<3 Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Jeg blødde gjennom hele mitt forrige svangerskap og jordmora mi sa at så lenge det ikke var mye og så lenge det ikke var friskt rødt så kunne jeg bare slappe av...du kan få småblødninger av sex, hvis du er tørr og sår der inni (noe mange gravide er),festeblødning...og jeg hadde en menstruasjonlignende blødning i de tre første mnd jeg... Hvis det ikke kommer mer hadde jeg ikke ofret det en tanke...
lillegutt-kommer3juni:-) Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Det er sant det med at en kan bli litt sår når egget fester seg, og så blø av det. En annen ting kan være at du har hatt flere befruktede egg, så detter det ene ut mens det andre lever lykkelig videre.(har jeg hørt...). Jeg mistet en gang i uke 9, og da var blodet helt tynt og lyserosa og jeg hadde ikke mensensmerter før det var gått noen dager. Det høres ikke så farlig ut den blødningen din, men ville også ha fått sjekket for sikkerhets skyld.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 28. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. september 2007 er 6+1 idag.... Har ikke kommet noe mer enn det tidligere...eg får se det ann og høre om eg kan få komme på ul på mandag....Skal hvertfall prøve å ta det rolig.... Skulle nesten ønske eg hadde ul apparat hjemme....men det hadde vel blitt brukt altfor mye da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå