Gå til innhold

OTH koster ikke mer i Norge enn på babyjungle!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men er det ikke ekstrem lang bestillingstid? Har selv vært på Fru Lyng på CC Vest og der var utvalget minimal på OTH vogner. Jeg har vurdert sterkt denne type vogn i enten blå eller svart.

Hvorfor valgte du til slutt en OTH ( jeg vingler veldig :o) )

Min hadde de på lager, kjøpte sjokolade/brun. Synes den er kjempefin.Var på CC Vest.

Jeg var veldig i tvil om jeg skulle velge OTH eller TFK, og tenkte mest på det med håndbremsen som TFK har og ikke OTH. Men så tenkte jeg; jeg har trilla mye tur med tantebarn og andre barn både langs vei og på skogssti, og har aldri tenkt tanken at jeg har savnet hånbrems. Så er nok sånn at har du det ikke, savner du det ikke. Dessuten; skjer det noe med håndbremsen, har du ikke brems på vogna. Mindre sjans for at det skal bli noe feil med en vanlig brems på hjula.

Har hele tiden synes OTH var den fneste av disse, derfor endte jeg ned på den.

Hei igjen!!

Da har vi også bestilt OTH idag på CC Vest! Utrolig deilig å ha kommet så langt. Vognen får vi om ca 2 uker. Det sto også mellom OTH og TFK for oss. Jeg er helt enig med deg med tanke på bremsen. Vi venter nå nemlig en liten attpåklatt, har nemlig to jenter på 8 og 10 år. Den gang hadde vi en Brio vogn UTEN HÅND BREMS, - håndbrems er ikke nødvendig. I tillegg syntes jeg at OTH'en er mye nettere, lettere, og når man benytter sportsvognen blir den mye mindre når man legger den sammen.

Jeg gleder meg til å bruke den :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...