Gå til innhold

Har dere tenkt på navn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos oss var det Emma. Det har vi hatt som jentenavn i mange år. Men har likevel blitt i tvil og har vært innom Hanna(h) og Maiken. Godt det er en stund igjen så vi har tid til å finne ut av det. Må liksom se litt på babyen og da og se hva som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucas & Sarah står øverst på listen vår! =)

Men vært innom Mariel & Micael også. Blir spennede å se hva som gjemmer seg imagen ihvertfall!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta vår skal hete Solveig, etter min bestemor:-).

Hvis hun av en eller annen grunn skulle være en gutt, så tenker vi på Sindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler at vi er de eneste som ikke har funne noe navn enda. Alle spør om vi har snakket om navn, vi har jo det, men ingenting konkret enda,

kansje det er litt fordi vi ikke vet hvilket kjønn det er, luringen lå med navlestrengen mellom beina så fikk ikke sett på ordinær ultralyd. skal på 3d neste mandag, håper å få vite da og regner med det blir lettere med navn etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt skal hete Bastian Markus. Mange steiler når de hører det navnet, men vi har funnet navnet sammen og for oss kan ikke vår lille pjokk hete noe annet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får jeg en gutt skal han hete Luca Nicolay, og om det blir en jente så står det mellom Bronja Carolina eller Saga Victoria. Tror jeg :) Ingenting er sikkert før jeg ser babyen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he. Jeg har en gutt på 10 som heter Sander Mikal. Artig at noen velger det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia er jo kjempefint, HI! Det ville jeg gått for!

 

Blir det gutt skal han hete Mathias etter min bestefar, blir det jente står det mellom Ida Marie, Matilde og Ellinor. Vi har bestemt oss for å se den lille an, dersom det blir jente, og se hva hun isåfall kler best. Trooor det blir jente kanskje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det blir en gutt, skal han hete Peter etter farfaren min, hvis det blir jente tror vi kanskje det blir Althea. Men vi er ikke 100% sikre på jentenavn enda. Sier uansett ingenting til familien før hun (eller han, man vet jo aldri...) er født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår lille gutt i magen skal hete Lukas:) Men vi får no se når han kommer at det virkelig er en Lukas da! åå, som vi gleder oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.mange fine navn dere har her.Vi tror gutten våres skal hete Sander etter farfar.Har tenkt litt på Kistian,Hans kristian og Bjørnar, Emil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...