tryde Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Adipol er et tilbud som Kvinneklinikken, Rikshospitalet har til deg som strever med vekten. Noen som er med der? http://www.rikshospitalet.no/pasientinfo/avdeling.asp?nPubID=7865&nPubID3=2812&nPubID4=2815
Smulan76 Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Jag är med där! Funkar helt fint. Inte gått upp något än, så hoppas det fortsätter så =)
tryde Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 var det vanskelig å komme med?
Smulan76 Skrevet 29. september 2007 #4 Skrevet 29. september 2007 För min del skrev jordmor önskan om det när hon skickade ansökan om födeplass fick svar på en vecka. Men jag har förstått det som att det inte är några problem så länge en jm eller lege söker men det kan vara svårare om du söker själv.
tryde Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 oki takk for svar! legen min har sendt til Rikshospitalet.
Fru... Skrevet 2. oktober 2007 #6 Skrevet 2. oktober 2007 Dette tilbudet høres topp ut. Jeg trenger noen som hjelper meg med å ikke gå opp i vekt undersvangerskapet, hels litt ned. Jeg vil være bekymret for å skade barnet hvis jeg slanker meg under graviditeten. Hvor overvektig må en være for å være med i gruppen? Jeg veier ca 25 kg for mye, kan jeg passe inn?
tryde Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2007 man skal ha en BIM over 30 etter hva jeg har hørt.
Ny runde? Skrevet 2. oktober 2007 #8 Skrevet 2. oktober 2007 Kaster meg på her for å fortelle om min løsning så langt på vekt"problemet". Kontaktet Libra med en gang jeg visste jeg var gravid. Har en fantastisk kurslærer som følger opp og gir gode råd. Er nå 12+1 med tvilinger og har gått ned 3 kg. Satser jo ikke på å ned noe mer i løpet av svangerskapet, men målet er å begrense vektøkningen og kvalitetssikre kostholdet underveis. Anbefales. Lykke til!
tryde Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2007 De ringte fra Rikshospitalet i dag og sa jeg får fødeplass der og plass på Adipol. så de skal sende meg brev.
Kastafiore Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg er også med der. Er fornøyd med å ha god oppfølging, fast jordmor der, lege når jeg trenger det og ernæringsfysiolog. Synes til tider det kan bli litt vel mange turer dit for blodprøver, jordmor og erneringsfysiologtimer som ikke kommer på samme dag. Men Adipol har hjulpet meg å holde motivasjonen til å leve sundt oppe. De har sagt fra starten av at de skal lage samtalegruppe, aktivitetssgruppe og svangerskapskurs for Adipol-jentene, men det har det ikke blitt noe av, og det synes jeg er leit. Disse tingene var det som veide tyngst da jeg søkte meg til Adipol, iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå