Gå til innhold

mistral s, spirit s3 eller fun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, det er teutoniavogner jeg snakker om.

Forskjellen på mistral s og spirit s3 er at mistral s har fire hjul (to svingbare) og spirit s3 har tre? Da er vel mistral s stødigere? Noen fordeler med spirit s3 fremfor mistral s??

Og hva er forskjellen på mistral s, fun cs og fun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fun har to svingbare hjul foran, men kan ikke dra styret over slik at man får de små hjulene bak. Jeg har fun, men kan ikke si jeg har savnet å ha små hjul bak, har prøvd det og syns det ble litt "feil" med tanke på å svinge vognen:-) Man kan snu sittedelen og ha fashionbag på alle disse så vidt jeg vet. Vet ikke om mistral s blir stødigere, tror spiriten er ganske stødig vogn så da blir det kanskje det samme.

fun cs er en forenklet utgave av fun, kan bare ha sittedelen forover på den, og den er litt mindre på sidene av sittedelen, slik at den blir liten sammenslått (går lettere inn i bil).

Skrevet

hei!

ikke meningen å kuppe tråden din, men... er du, anonym, fornøyd med vognen din??? vurderer sterkt en fun til h*n i magen, men er litt usikker med kombinasjonen vinter og de små forhjulene... håper virkelig du er fornøyd, for har sett de nye 2008 fargene og jeg er ganske klar for en brun fun:)

Skrevet

hehe, ja jeg er fornøyd!:-) nå er min 15mnd, og da er den faktisk en veldig god sportsvogn også, pga de svingbare hjulene:-) har ikke behov for trille.-)

Gikk bra med den i vinter også, men jeg vil tro at skal du trille i dypsnø blir du sittende fast;-) men det gjelder vel de fleste vogner. Hadde ingen problemer på ord vinterføre (slapsete bygater og brøytet fortau).

Brun fun hørtes veldig fint ut *misunnelig*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...