Gå til innhold

Utflod!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sånn utflod nå, føles som jeg tisser på meg av og til.. Hjelp... Dette kan ikke være normalt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er den missfarget? har en del selv, kan være at jeg lekker litt urin så blander det seg med utflod. Håper vi får noen svar:o)

kjipt

Ubehagelig

Skrevet

mye her også..!går etter på truseinnleggene her ja!min er gulaktig,men lukter ikke(unnskyld detaljene..) !

Skrevet

Min er og gulaktik, men lukter ikkje.. har aldri brukt så masse penger på truseinnlegg før:) hehe

Skrevet

Ååå, så godt å høre at noen er plaget m d samme! Aldri kjøpt truseinnlegg så ofte før jeg hehe Men jeg har pratet m både lege og jordmor om d, vært t extra gu osv, og er visst helt normalt. Bakteriefloraen i skjeden er jo litt extra i ubalanse. Kan derfor resultere i extra mye utflod (kjennes ut som man tisser på seg innimellom ja!! hehe;), og bl.a eventuelt mer soppinfeksjon osv.. Men men, får vel holde ut den lille tia d er igjen ;)

Skrevet

fint å høre at det ikke bare er meg!!:-) da er dette vell en heeelt vanlig svangerskapsplage da..:-)

Skrevet

Jepp, hvertfall d svaret jeg har fått. :) Har liksom ikke hørt så mye om d som en spes svangerskapsplage før så jeg også frika litt ut når jeg syntes d begynte å bli så ekstra mye. Mitt har innimellom faktisk også hatt litt "grønnaktig" farge (sorry, hehe;), og ble da HVERTFALL engstelig for at d kunne være en infeksjon el no sånt! Men legen på sykehuset undersøkte meg og svarte bare at d innimellom kunne se sånn ut når d kom ut og "reagerte m lufta". Jaja.. Men er man veldig usikker og bekymra er d jo alltids godt å evt få sjekket d da. Er iallefall u-b-e-h-a-g-e-l-i-g.. hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...