casper`s mamma Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 fekk litt i går og litt no.. kom bare ein gang i går og ein gang no.. når eg tørke meg ette eg har tissa... blir så redd.. e bare 4 veke på vei.. noken so har hatt lignande,men fortsatt vert gravid?
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 jeg tror det er veldi farlig..!!!
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 28. september 2007 #3 Skrevet 28. september 2007 Hmm.. Det er jo normalt å blø litt da.. Hvis jeg hadde vært deg ville jeg ringt til legevakten bare for å høre hva de mente. Ikke bra for barnet at du går og bekymrer deg.
Lill med stor mage (høygravid) Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 heisann kan kanskje trøste deg litt:) jeg hadde også det men var vel bare to eller tre uker på vei da...noen som kaller det feste*slim* det er det som gjør det litt farget noen får litt blod mens andre får bare en litt annen farge... men ta det bare med ro og tenk på deg selv< ikke noe gøy og ha det slik kjenner hele tiden etter om enn har smerter:( men krysse fingrene for deg:)
lana<3 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Det kan jo være at du har drukket for lite i det siste da kan det bli orange på papiret og da er det urinen som er svært konsentrert....tegn på at du må få i deg mer drikke...
casper`s mamma Skrevet 28. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 28. september 2007 takk for svar:) blei litt roligare no, e berre redd for alt mulig,siden eg mista i juni... men takk for svar:)
HjerteMom Skrevet 29. september 2007 #7 Skrevet 29. september 2007 Et lite tips til deg, anonym, som er så utrolig tøff i trynet uten nick på trykk. Dropp og les alt som ikke interesserer deg! Med mindre du ikke klarer å la være, så kan du kanskje finne på noe annet å gjøre enn å henge på BIM?!
Nibba FØDEKLAR :-) Skrevet 29. september 2007 #8 Skrevet 29. september 2007 Hei! Skjønar at du blir redd, men det er mest truleg ikkje noko farleg. Eg hadde også litt sånn orange/rosa farge eit par dagar når eg tørka meg rund 3 veker. Men det blei ikkje noko meir, no er eg 5+5 og alt virkar fint :-) Har også opplevd SA tidlegare, 2 gongar, og då eg såg fargen på papiret denne gongen, var eg sikker på at "no skjer det igjen". Men sidan eg ikkje har merka meir, tek eg det sånn ganske med ro etterkvart. Håpar det går fint med deg!! Kanskje kan du få ein tidleg UL pga av bekymring etter forrige SA? Eg får tidleg UL når eg er 7 veker, er veldig spent på det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå