Gå til innhold

friskt blod bra eller dårlig - har fått to forskjellige svar hva sier dere?

Anbefalte innlegg

da jeg var på ul fikk jeg beskjed om at så lenge det var friskt blod så var ikke det så farlig.

Så ringte jeg til gynekologen og hun sa at hvis jeg blødde friskt blod så kunne nok det tyde på en SA.

Men hvorfor to så forskjellige svar.

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Kanskje de har ordlagt seg litt klønete på den ene plassen, eller rett og slett sagt feil...

Jeg har hørt at friskt blod ikke er bra. Jeg blødde friskt blod alle 3 gangen jeg mistet.

Hei

Jeg mistet sist da hadde jeg rosa utflod en stund.før det til slutt kom masse blod(rødt) Da add jeg mistet.men for all del man kan blø masse og spiren kan alikevel sitte.mange som har mensen under graviditet også.så ikke mist motet ennå.lykke til

Hei.

Har skrevet til deg før at jeg har blødd i begge mine svangerskap. I st siste blødde jeg MYE. Var til ul hos gynekologer på sykhuset minst en gang i uken fram til babyen min kom.

Jeg spurte nesten hver gang i begynnelsen om det var værre med friskt eller gammelt blod, men det hadde visst ikke noe å si...Det som har noe å si er hvor blødningen kommer fra, og om den har noe å si for fosteret!

Jeg hadde blødning fra en bi placenta, sannsynligvis fra "tvillingen" som falt fra tidligi svangerskapet, uke 5. (satte inn to egg),

Fikk også høre at det var vanlig at de med IVF/ICSI kunne ha blødninger i varierende mengde tidlig i svangerskapet. Vet ikke hvorfor.

Ønsker deg fortsatt lykke til !!!

Det er så forvirrende når man får forskjellige svar hos de som skal ha peiling på dette. Jeg har også hørt at friskt blod kan være et dårlig tegn. Når jeg mistet begynnte det med "gammelt" blod og jeg krysset fingrene for at det skulle slutte av seg selv. Hadde lest at det ligger blod igjen i systemet etter forrige menstruasjon, og at dette kan komme ut. I mitt tilfelle varte det bare i et par dager før jeg begynnte å blø friskt blod. SA var et faktum. Men har også lest at noen blør litt under nesten hele svangerskapet, så kanskje det ikke er noe fasit svar på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...