Milla-baby Skrevet 28. september 2007 #1 Skrevet 28. september 2007 Kan man pluttselig miste melken, selv om man fullammer og baby suger ofte (2-3 timer mellom)? Eller få den kraftig redusert? Gutten er nå 3,5 uke, og denne uken virker det som jeg har mye mindre melk pluttselig! han vil ha mat støtt,men suger ikke nødvendigvis noe lenge(gjør det innimellom om kvelden). Tidligere har jeg hatt rikelig med melk,fort melkespreng så jeg har pumpet i tilegg. Men ikke denne uken..... hva kan ha skjedd? vet jeg har melk..men virker som det er mye mindre..eller er det han som drikker mere?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. september 2007 #2 Skrevet 28. september 2007 Noen dager har man mindre melk har jeh hørt..nattamming øker visstnok melkeproduksjonen...leste jeg i spedbarnsboken.. Jeg ble pumpa på sykehuset de dagene med lite melk..bare for å få stimulert litt..
Milla-baby Skrevet 28. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. september 2007 Men det har jo vart hele uken nå...mer eller mindre. Er ikke vitts for meg og pumpe, for han suger jo med 2-3 timers mellomrom(mye oftere om kvelden)ca.så burde bli nok stimulert.Ammer om natten også. med 2-3 timers mellomrom. Han har mange tissebleier i løpet av dagen (skifter om natten også), og er MYE våken.Så virker jo som han får i seg nok mat da... Men rart puppene er så "slappe" pluttselig da..!?
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 28. september 2007 #4 Skrevet 28. september 2007 Kanskje babyen din spiser mer enn før..jenta mi spiser masse nå å ofte, så jeg føler av og til jeg har for lite, men det har jeg ikke.
trollet66 Skrevet 28. september 2007 #5 Skrevet 28. september 2007 Det er normalt at puppene slapper av litt etter noen uker, når du har ammet noen uker, dette betyr ikke at du har mindre melk, ,bare at de ikke er så sprengte. I den alderen han er nå så er det heller ikke så unormalt at baby vil ha noen økedøgn. Ta det helt med ro, du mister ikke melka!!!! Bare la baby få når han vil så går det seg til. Med 5 eller flere tissebleier i døgnet skal du ikke bekymre deg!
Anonym bruker Skrevet 28. september 2007 #6 Skrevet 28. september 2007 Les her. Under hva fremmer/hemmer utdrivningen. http://ammehjelpen.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå